echo221 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 http://img91.exs.cx/img91/6439/d3_c17_120000.jpg Dette er stedet i spillet der man ser Ruby i filmen fra E3, som du ser er det ingen Ruby der nå. Så hvor hun har gjort av seg har ikke jeg peiling på, nesten ferdig med å gå igjennom spillet for andre gang nå. Har ennå ikke sett Ruby, men hvis hun eksisterer tviler jeg på at hun er plassert på en plakat midt i byen, heller på en vegg eller i et tak en plass i et stort område., som f.eks. kanalene, mens du kjører airboat'en. Der har du lite tid til å stoppe å se deg rundt, dette hadde vært en ideell plass å gjemme henne synes jeg. Skal kontrollere senere, må få meg litt søvn nå. Ja, så henne på E3 filmen. Brukte 2 timer på å finne ut hvilken map det var. Tilslutt fant jeg det, ble litt skuffet over at hun ikke var der ettersom jeg hadde lett sånn. Får prøve airboat området da. Gi meg siste status Kommer med EDIT etter jeg har lett litt. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 om det kommer boter til cs source, vil de ha bra AI som fiendene dine i hl da? Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 min siste eksamen er 10. desember ! den er ferdig klokka 12,00. kun kort tid etterpå har jeg kjøpt cola, potetgull, seigmenn og halfLife2. Epz. Lenke til kommentar
Sprayer Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 hakkinga tror jeg kommer av at spillet lagrer legger merke til at det kommer et hakk eller to og når jeg ser på hva som er lagret under savegames så ser jeg at det er der det hakket spillet har en tendens til å lagre ganske ofte Hmm, kan nok stemme det. Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Herregud for et bra spill!! Er helt hekta her nå! Uheldigvis skal jeg bort i dag og i morgen så da får jeg ikke spilt før søndag Har et 9600np kort, og kjører 1280x960 glatt! Imponerende! Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Herregud for et bra spill!! Er helt hekta her nå! Uheldigvis skal jeg bort i dag og i morgen så da får jeg ikke spilt før søndag Har et 9600np kort, og kjører 1280x960 glatt! Imponerende! GeForce 4 Ti 4600 (litt klokket) kjører alt med full grafikk @ 1024 x 768 - Går glatt nok til at jeg ikke klager... (Jeg er prikete på lagg... sånn at det er sagt) Er overasket over hvor bra Valve har fått HL2 (source engine) til å gå så bra på "dårlige" maskiner... Som min Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Enda eit pluss i boka for HL2 det, at dårligare maskiner kan kjøre det glatt og samtidig ha veldig bra grafikk. Nei...HL2 er rett og slett konge! Nå begynner vel snart diskusjonar rundt HL3 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 ikke nevn det en gang, blir jo spinnvill bare av tanken:P Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 både Gordon Freeman og G-man har grønne øyne .. er de i familie ? Epz. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hehe Zeph, hadde tenkt og starte en liten topic om det snart Er også litt sur pga lyden (se egen topic) og dette med saving, her forleden når jeg spillte siste mapet på nytt igjen. Bare for moroskyld og se etter detaljer (det er når du er i "the Matrix") skulle jeg save... Og gjett hva, lyden hengte seg, og hengte seg, og hengte seg, og det hele endte med re-boot av maskinen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Eg vart drept ein gang og spelet begynte å laste frå siste checkpoint igjen, men eg ville til siste quicksave, og trykte på F9 for å hurtiglaste (quickload), men det likte ikkje HL2 Fekk eit par feilmeldingar i Windows, men eg kom meg ikkje ut av spelet. Heldigvis hadde eg 2 skjermar, så feilmeldinga var delvis inn på den andre skjermen så eg fekk klarert feilen slik at spelet lukka seg. Lenke til kommentar
vix Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg har kommet ganske langt i spillet ,men står nå fast er det noen som kan hjelp så send gjerne en pm. For dere som ikke ønske info om spillet IKKE les dette Jeg blir nå guidet av datteren til doktoren ,jeg har kommet et sted jeg må plassere 3 automat våpen ,og deretter kommer det inn en masse soldater jeg må drepe. Jeg klarer ikke drepe disse.før jeg selv blir drept. Takker så mye for de som vil hjelpe meg. Lenke til kommentar
oljones Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Flyttet til http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=328714 Endret 19. november 2004 av oljones Lenke til kommentar
TommyM Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Problemet ditt er jo ferdigheter, hvis du absolutt vil videre, så skriv inn "sv_cheats 1" og "god" i console. Hvis du ikke har console så bare gå innpå keyboard\advanved eller noe i options. Eller skriv "bind m toggleconsole" i console, hvis den kommer opp når du starter spillet. Så slipper du at den forsvinner uten at du får den tilbake, bare trykk "m" så kommer den opp igjen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Bruk heller 100 forsøk enn koder! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Egen tråd for spr.mål å hjelp i HL2 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=328714 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Er det noen som kunne fortalt meg om cs:soruce følger med i hl2 pakka som man kjøper i butikkene? er 99.9% sikker på det men jeg vil gjerne høre det fra dere først, stikker vel bort på elkjøp snart å kjøper meg det regner jeg med, vis det er fler kopier igjen. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 jada cs:source følger med, det er umulig å gjøre et bedre spill kjøp!. Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Denne testen er sikkert av interesse for denne tråden: Half-Life 2 CPU Shootout: AMD versus Intel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå