simalarion Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) http://www.gamespot.com/pc/action/halflife..._flashtop_story første review 9.2 !!!! graphics 10 Endret 15. november 2004 av simalarion Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) [url="http://pc.ign.com/articles/566/566202p1.html?fromint=1"]http://pc.ign.com/articles/566/566202p1.html?fromint=1[/url] Ign.com --> 9.7 [quote][i]Half-Life 2 is, simply put, the best single-player shooter ever released for the PC.[/i][/quote] Endret 15. november 2004 av AMD-King Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Hvis førstemann som finner ruby vinner, har jeg vel fint liter sjans.. er vel et par stykk emd piratkopier som sitter klare med skjermbilde allerede, og sender litt over ni imorgen tidlig Feil. Alle som kjøpte Half-Life 2 lovleg over Steam, eller har fått det frå ein leverandør i Norge har tilgang til spelet klokka 09:00, mens dei som absolutt må ha ein piratkopi må vente til folk klarer å cracke det. Å crack har nok alerede kommet eller kommer før kl 9 i morgen lønner seg nesten bestandi å ikke kjøpe spillet, man får der før, å betaler ikke en dritt, å skal man spille css er det alerede cracka, å at det funker på internett Endret 15. november 2004 av Dennis87 Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Faen, skvatt selv. Spillet er faen ikke ute nei. Tittelen bør endres rimelig kjappt. Imorgen vanker det en 3-dagers sykemelding gitt ! auau så vondt jeg har, et eller annet sted. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Faen, skvatt selv. Spillet er faen ikke ute nei. Tittelen bør endres rimelig kjappt. Imorgen vanker det en 3-dagers sykemelding gitt ! auau så vondt jeg har, et eller annet sted. Har fri fra skolen (tror hele VGS i Hordaland hadde det) - den 16. vel å merke (ikke i dag) Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Half-Life 2 kan du kjøpe i dei fleste butikkar som selger spel, blant anna på Elkjøp til den nette sum av 300 kroner. Selger elkjøp den imorgen? Kan du spille CS-source også? Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Selger elkjøp den imorgen? Kan du spille CS-source også? De selger den egentlig nå! Og ja! Du kan spille Counter-strike source - nå med en gang - om du har kredittkort (og kjøper via STeam) Litt uklart, men CS-S er MP-delen av HL2 - og følger derfor naturligvis med... Lenke til kommentar
ChainDoG Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 makan.. holdt på å ramle ut av stolen her.. fram med hodetelefoner, cola, smågodt og opp med volumet, og til slutt, på med steam.. meeen men men meen.. kunne jo ikke spille alikevel.. rimelig missvisende ja Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Mye snakk om crack her, men slutt med det. 1. Det finnes sikkert betaer der ute, men de har ikke Ruby i seg såvidt jeg har forstått. 2. Det er nok en del som har en cracket versjon av HL2, men de kan ikke spille fordi de også krever å bli dekryptert av en kode fra Steam. 3. De med en cracket versjon kan ikke spille før noen har cracket Steam-serveren. 4. Steam-serveren, den som skal sende ut dekrypterings koder, blir ikke aktivert før 09:00. Fra da av vil nok mange prøve seg. 5. Jeg kan ta grusommelig feil, og det sitter en jævel og ler av meg akkurat nå... Endret 15. november 2004 av Hurley Lenke til kommentar
TinY Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 NB: Alle dere som lurer på om dere kan spillet spille enda, kan ta det med ro noen timer til. Half-Life 2 aktiveres ikke før klokken 09.00 tirsdag norsk tid. Står nederst i artikkelen, så nå burde folk få med seg at det ikke blir noe gaming før imorgen tidlig. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 vel jeg har ihvertfall ikke tenkt å rushe igjennom spillet for å finne Ruby. Lenke til kommentar
bernini Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Har fri fra skolen (tror hele VGS i Hordaland hadde det) - den 16. vel å merke (ikke i dag) Hæ? Fri i morgen? Det har ikke jeg hørt noe om... Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 cs : source var jo absolut veldig bra.. selv med mitt 9600xt lagget det ikke (kjørte på ca 90 Fps).. Nå er jeg absolut ingen cs`er da, men jeg likte grafikken.. Gleder meg til etter skolen i morgen da b lir det hl2 for alle pengene.. (eller? fikk gratis key fra ati jeg da, så det kostet meg ikke penger ) Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Enda en prosent? Gratulerer simalarion Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Fra og med imorgen tar klasse 3DKA seg en uke fri av en eller annen mystisk grunn :!: Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 WoW...67 brukere som leser... Men må ærlig si jeg fikk store forhåpninger når jeg så 21.00 Lenke til kommentar
asad Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 åseen funker de steam greiene egentlig? Etter at spillet er loada, kan man da bare betale 50 dollar og spille det?Eller er det noe gratis prøvetid greier? Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 hvordan kan jeg bruke mi hl2 kupong til dette Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 hvordan kan jeg bruke mi hl2 kupong til dette Jeg har gjort det.. Jeg lastet ned steam, lagde meg en konto, og add`a keyen på hl2 kortet til min steam konto.. Vips, jeg kan laste ned hl2. cs:srouce, hl1, hl1:source,.... osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå