Gå til innhold

Velkommen, Half-Life 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er ganske sikker på at jeg driver hl2 dårligst av alle med x800xt..kjører i 1024x768, alt på low settings, 0xaa, 0xaf, og enda så lagger det !

bruker du de siste driverne til skjermkortet?

hl2 gikk helt på trynet med gamle drivere hos meg, men da jeg la inn den siste catalyst beta driveren så kunne jeg stille opp grafikken over det anbefalte og kjøre spille glatt:)

Lenke til kommentar

http://img91.exs.cx/img91/6439/d3_c17_120000.jpg

Dette er stedet i spillet der man ser Ruby i filmen fra E3, som du ser er det ingen Ruby der nå. Så hvor hun har gjort av seg har ikke jeg peiling på, nesten ferdig med å gå igjennom spillet for andre gang nå.

Har ennå ikke sett Ruby, men hvis hun eksisterer tviler jeg på at hun er plassert på en plakat midt i byen, heller på en vegg eller i et tak en plass i et stort område., som f.eks. kanalene, mens du kjører airboat'en. Der har du lite tid til å stoppe å se deg rundt, dette hadde vært en ideell plass å gjemme henne synes jeg. Skal kontrollere senere, må få meg litt søvn nå.

Lenke til kommentar
Når ordene "beta" og "henger seg" kommer i samme setning har du som regel også svaret på problemet der. Prøv en stabil release du :)

hehe, ja..jeg tror jeg legger inn 4.11

men den hadde noe problemer med punkbuster igjen leste jeg.

Er vel ikke så lenge til en ny driver kommer ut nå sikkert :)

Bildet fryser,så restarter maskinen.

Edit:

Det var faktisk volten på minnet som gjorde at det hang seg og kræsjet.

Den sto på 2.50 og når jeg satte alt i bios til default,så stilte den seg til 2.65

Virker som alt går bra nå :w00t:

Endret av Mio
Lenke til kommentar

Wow.. etter tips på SP forumet sjekket jeg partisjonen Half-Life 2 var innstallert.. knallrød. Ikke rart det hakket fælt da jeg begynte å spille i går natt.. det sies at filene man laster ned via Steam før man begynner å spille, fragmenterer HDen noe grusomt. Jeg defragger på jevnlig basis, så det var litt av et sjokk da jeg sjekket. Kanskje det kan hjelpe noen.

Lenke til kommentar
Wow.. etter tips på SP forumet sjekket jeg partisjonen Half-Life 2 var innstallert.. knallrød. Ikke rart det hakket fælt da jeg begynte å spille i går natt.. det sies at filene man laster ned via Steam før man begynner å spille, fragmenterer HDen noe grusomt. Jeg defragger på jevnlig basis, så det var litt av et sjokk da jeg sjekket. Kanskje det kan hjelpe noen.

Jeg har ikke defragmentert på en stund :)

Har alle spillene installert på E: her, kanskje jeg skal defragmentere den etterpå!

Takk for tipset, for det hakker her litt av og til.

Lenke til kommentar

Andre som har problemer med at man hopper ut til windows når man spiller?

Gud veit hva det kommer av.Har lagt inn ny chipset driver, ny driver til skjermkortet (4.11) og sjekket ny driver til lydkort,men den hadde nyeste driver.

Begynner og bli dritlei det her, har ikke hatt annet enn problemer med spillet siden jeg installerte det.absolutt alle andre spill jeg har her går smertefritt.

Andre ting som har skjedd er at spillet bare stoppet opp også rebootet maskinen seg.men det var før jeg la inn 4.11 driveren til ati og andre chipset drivere.

kjører med:

P4 2,8Ghz

Twinmos 1024MB

Soundblaster Audigy

X800Pro vivo@16

ideer til hva som kan gjøres mottas med stor takk!

Lenke til kommentar

har ikke kommet så enormt langt enda da men er no i et fengsel eller noe etter å ha hatt hjelpeedderkopper på et brett som minner meg om D-dagen

spillet er konge ja

spillmessing syns jeg det ligner på farcry da man kan kjøre biler og båter men man har ikke like stor frihet som i farcry

ser også likheter med filmer og andre spill

det har vært nevt war of the worlds

grafikken er megat bra men syns det er ganske kantete har ikke lagt merke til noen store runde ting enda

rørene er vel 15 kantet eller noe og gjerdene er ikke avrunda i hjørner

texturen er ganske bra

nesten fotografisk enkelte plasser

monstrene er litt for tegneserieaktig mens meneskene er mye bedre

skal jeg velge så gir jeg spillet terningkast 5

(doom3 hadde jeg gitt en 3 er)

spillet syns jeg har en bra grafikk med enkelte mangler

ai er meget bra

god historie

bra gameplay med god variasjon mellom oppdragene (alt ifra vanlig 1st person shooter til båt og billøp)

mange bra pusleoppgaver som til tider kan kreve litt hjerne for å løse

kjør på gutter finn ruby og post det her

gleder meg til fortsettelsen

Lenke til kommentar
er ganske sikker på at jeg driver hl2 dårligst av alle med x800xt..kjører i 1024x768, alt på low settings, 0xaa, 0xaf, og enda så lagger det !

Hvor er det det lagger? Alle får den rare laggen hver gang det loader. Men dette går det hvis ikke an å få bort etter det jeg har lest. Mitt går helt glatt til vanlig, men lagger/henger litt hver gang den loader inn nye ting. Merker det for bilde henger seg i 1 - 2 sek, å lyden looper. Uansett, konge spill. Ble ferdig med det igår, men må nok igjennom det en gang til etterhvert. Må jo finne Ruby :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...