simalarion Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Noen som har ordentlig Konsol peil som gidder å legge opp kommandoer-hvordan man får det i gang. Oversiktlig å flott. Noen som haddet orket det haddet vært helt genialt!. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Ser jo med en gang at folk prQver aa finne feil ved dette spillet.. Har for min del aldri sett bedre grafikk i et spill Endret 18. november 2004 av M@R7!N Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hmm, nå er jeg sur.. HL2 har tatt meg 2 dager ganske så nøyaktig på HARD, var ikke langt akkurat... Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hmm, nå er jeg sur.. HL2 har tatt meg 2 dager ganske så nøyaktig på HARD, var ikke langt akkurat... Rart... Jeg har spillt i 3 dager og jeg spiller på normal... Tar meg god tid da til å beskue de forskjellige tingene, i stedet for å løpe igjennom hele greia Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Enig, slapper ordentlig av med spillet , utforsker vær minste krok! Lenke til kommentar
tbend Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hmm@.. fikk det i dag, men så ingen multiplayer funsjon i Hl2 Hvorfor det? Lenke til kommentar
goggys Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Leste på gamershell i dag at du kan lage egen deathmatch server ved å skrive noe i konsollen. Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hallo er på chapter 14 av 15 i HL2.. er det noen som har runna det som kan si meg om chapter 15 er vanskelig eller hva som skjer der Lenke til kommentar
don_Vito Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 noen som har prøvd spillet med radeon 9500pro ? og 9600pro? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hallo er på chapter 14 av 15 i HL2.. er det noen som har runna det som kan si meg om chapter 15 er vanskelig eller hva som skjer der ER du heilt på trynet? Vil du ha spoilers som ødelegger slutten? Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 jeg har runna det nå.. litt skuffene trudde det skulle vere lengre.. til deg som spørte om noen har spilt med 9600 pro så har jeg spilt 9600xt :!: Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 men er det noen her som veit om noen har finni ruby... eller har en liten anelse eller et hint om hvor hu er i spillet??!??! Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 nei, jeg er irritert, har spilt hele hl2 i normal modus, og halveis i hard modus, og enda ikke finni ho, føler meg lurt av hardware.no Lenke til kommentar
Frank2004 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 options-->keyboard-->advanced--> du ser det neste alternativet..... Har selvfølgelig gjort det men jeg finner ikke ut hvilken knapp jeg trykker på for å få den ned! Evt. kan du åpne filen steam\SteamApps\<kontonavn>\half-life 2\hl2\cfg\config.cfg, finne linjen bind "<noe her>" "toggleconsole" og bytte ut <noe her> med F3. Så er det bare å bruke F3-tasten for å åpne/lukke konsoll. Har hatt litt problemer med default-tasten selv, ihvertfall. (Konsollet må sikkert være enablet i adv. keyboard options også..) Dette vil ikke funke da source overskriver denne filen hver gang den blir lastet.. (HL2, CS:S) Det du må gjøre er å lage en ny fil som du kaller 'autoexec.cfg' inni denne fila kan du binde konsollen til en hvilken som helst bokstav.. jeg bruker "k" Skriv bare: bind "k" "toggleconsole" Husk å legge denne filen på samme sted som config.cfg fila ligger... ([disk]:\Valve\Steam\SteamApps\[bruker]\half-life 2\hl2\cfg Sikker?!? Hvor lagrer i så fall spillet 'custom' tastaturoppsett? Har fungert for meg i CS:S siden jeg fikk spillet, og jeg har vel restartet hl2 en del ganger også nå. Hvis du endrer filen mens spillet/steam er i gang blir det nok kluss, ja, da spillet sikkert overskriver filen når du avslutter elns. Lenke til kommentar
Renshai Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Noen fler som har problemer med at spillet plutselig fryser hele maskina? Har siste DirectX, siste offisielle driver fra Nvidia, siste offisielle bios (Asus P4c800-e Deluxe), prøvd å kille antivirus (F-secure) og alt som er.. Maskina er god som gull i Doom3.. Har ovennevnte HK, Gainward 6800le (åpna pipes, ikke overklokket og funker som sagt i Doom3), 1024 ram. Bruker onboard Soundmax lydkort. Blir gal av å sitte med dette spillet og så krasjer det noen ganger i introen og andre ganger etter å ha gått 20 meter på togstasjonen :/ Lenke til kommentar
Frank2004 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) nei, jeg er irritert, har spilt hele hl2 i normal modus, og halveis i hard modus, og enda ikke finni ho, føler meg lurt av hardware.no Har du ATI-kort? Endret 18. november 2004 av Frank2004 Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Blir gal av å sitte med dette spillet og så krasjer det noen ganger i introen og andre ganger etter å ha gått 20 meter på togstasjonen :/ Korupte filer? - Har du testet å "re-loade" spillet (slette det...) Det burde hjelpe om noen filer er skadet... Mange folk som har skadede/korupte filer på steampowred sitt forum... Har selv ikke hatt problemet, så jeg kan ikke uttale meg.... Jeg har forståvidt ikke hatt noe problem... ikke med kredittkjøp - hvor bokstaven "æ" var inne i bildet engang Hlaf-Life Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Mange av Gainward 6800le kortene har fabrikk feil, i mange spill blir skjermen svart. Mulig du har fått et med basiller. Lenke til kommentar
echo221 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Dø stygge Ruby! Jeg har sett henne i en forbanna E3 film. Ser henne KLART og TYDELIG, men hun var selvfølgelig ikke der ingame når jeg sjekka. Lurer på om noen finner Ruby i det hele tatt. Isåfall. Skriv det på forumet med bilde Så vi andre kan se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå