Gå til innhold

Velkommen, Half-Life 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
options-->keyboard-->advanced--> du ser det neste alternativet.....

Har selvfølgelig gjort det men jeg finner ikke ut hvilken knapp jeg trykker på for å få den ned! :ermm:

Evt. kan du åpne filen steam\SteamApps\<kontonavn>\half-life 2\hl2\cfg\config.cfg, finne linjen

bind "<noe her>" "toggleconsole"

og bytte ut <noe her> med F3. Så er det bare å bruke F3-tasten for å åpne/lukke konsoll. Har hatt litt problemer med default-tasten selv, ihvertfall. (Konsollet må sikkert være enablet i adv. keyboard options også..)

Dette vil ikke funke da source overskriver denne filen hver gang den blir lastet.. (HL2, CS:S)

Det du må gjøre er å lage en ny fil som du kaller 'autoexec.cfg'

inni denne fila kan du binde konsollen til en hvilken som helst bokstav.. jeg bruker "k"

Skriv bare:

bind "k" "toggleconsole"

Husk å legge denne filen på samme sted som config.cfg fila ligger... ([disk]:\Valve\Steam\SteamApps\[bruker]\half-life 2\hl2\cfg

Sikker?!? Hvor lagrer i så fall spillet 'custom' tastaturoppsett? Har fungert for meg i CS:S siden jeg fikk spillet, og jeg har vel restartet hl2 en del ganger også nå.

Hvis du endrer filen mens spillet/steam er i gang blir det nok kluss, ja, da spillet sikkert overskriver filen når du avslutter elns.

Lenke til kommentar

Noen fler som har problemer med at spillet plutselig fryser hele maskina? Har siste DirectX, siste offisielle driver fra Nvidia, siste offisielle bios (Asus P4c800-e Deluxe), prøvd å kille antivirus (F-secure) og alt som er.. Maskina er god som gull i Doom3..

Har ovennevnte HK, Gainward 6800le (åpna pipes, ikke overklokket og funker som sagt i Doom3), 1024 ram. Bruker onboard Soundmax lydkort.

Blir gal av å sitte med dette spillet og så krasjer det noen ganger i introen og andre ganger etter å ha gått 20 meter på togstasjonen :/

Lenke til kommentar
Blir gal av å sitte med dette spillet og så krasjer det noen ganger i introen og andre ganger etter å ha gått 20 meter på togstasjonen :/

Korupte filer?

- Har du testet å "re-loade" spillet (slette det...)

Det burde hjelpe om noen filer er skadet... Mange folk som har skadede/korupte filer på steampowred sitt forum...

Har selv ikke hatt problemet, så jeg kan ikke uttale meg....

Jeg har forståvidt ikke hatt noe problem... ikke med kredittkjøp - hvor bokstaven "æ" var inne i bildet engang :p

:love: Hlaf-Life :blush:

Lenke til kommentar

Dø stygge Ruby!

Jeg har sett henne i en forbanna E3 film. Ser henne KLART og TYDELIG, men hun var selvfølgelig ikke der ingame når jeg sjekka.

Lurer på om noen finner Ruby i det hele tatt.

Isåfall. Skriv det på forumet med bilde :) Så vi andre kan se :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...