Ostepølsa Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Hvordan kappe 2stk. i to, med antigravitygun og et sirkelsagblad.. "uu" jeg har klart 6 stykker på ett blad Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 *glede seg til eg får gravity gun* Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) En ting som jeg lurer på om hvorvidt bare er meg.. Jeg ble seriøst skremt av Doom3, fikset ikke å spille det om natta, full guffe lyd og mørt i rommet (dama var i peru). HalfLife2 er ikke i nærheten av å være så skremmende (skvettfaktorene er lavere), eller er det bare meg som begynner å bli gammel.. jaja.. Nja... Jeg spillte doom3 i et par timer, tilslutt visste jeg nesten hvor alle kom fra, var jo bare "pop n shoot" det spillet. Du går i en gang og så kommer det hinder poppende frem. Tilslutt ser du hvor de kommer fra, det ble for opplagt. Jeg sier ikke HL2 er så veldig skremmende. Får selv frysninger av å gå rundt blant "undead", spesielt de der som løper dritfort og skriker når de ser deg. Edit: De som klatrer på tak etc. er enda mer creepy (samme monsteret?). Endret 17. november 2004 av PantZman Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Nå er det endelig spillbart hos meg også, og jeg har bare EN ting å si: Wow! Jeg var litt småforbannet på Valve for alle nedlastingsproblemene, men nå: Alt er tilgitt! Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Valve im not worthy. 100% Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 "uu" jeg har klart 6 stykker på ett blad Bøyer meg i støvet! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 "uu" jeg har klart 6 stykker på ett blad Bøyer meg i støvet! And your not even close to my (Som er 11) Kom på en ting her i stad, beklager hvis jeg ikke har fått med meg dette før.. G-Man, hva kan det være forkortelse for? Jo, G. Man = Gordon Freeman Kansje, kansje ikke Lenke til kommentar
andesam Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 har akkurat kjørt den luftputebåten igjennom den elven. er det lenge til jeg får gravity gun? Lenke til kommentar
klo Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Nei, da er du nesten der Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 "uu" jeg har klart 6 stykker på ett blad Bøyer meg i støvet! And your not even close to my (Som er 11) Kom på en ting her i stad, beklager hvis jeg ikke har fått med meg dette før.. G-Man, hva kan det være forkortelse for? Jo, G. Man = Gordon Freeman Kansje, kansje ikke skal nok slå din og Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 LenniZ: "Go ahead punk, make my day" Uff, sitter her og lurer på om jeg skal ta de siste to kapitellene... Moroa var fort over... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Uff, sitter her og lurer på om jeg skal ta de siste to kapitellene...Moroa var fort over... Spill det en gang til med bare pistolen-og så en gang til på hard bare med brekkjern-så runner du av med på hard bare med Zalo flaske Det skal jeg Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Ah, himmel.. setter meg ned og spiller og går litt inni en bygning, snur meg og der står en jævel og skriker mye stygge uforståelige ord til meg, skvatt som fan. For høy lyd.. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg ble sittende fast , noen tips !! :!: Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Ja, load siste autosave Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 wtf? Hvordan fikk du til det der? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 clipping error men ingen som har funnet ruby enda ? hmm Lenke til kommentar
B-Man Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hvordan lager man snarvei på skrivebordet slik at man slipper å gå inn i steam å hele den veien. Kan man da også spille uten å være koblet opp til steam og internett?? Lenke til kommentar
Rufati Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hvordan lager man snarvei på skrivebordet slik at man slipper å gå inn i steam å hele den veien. Kan man da også spille uten å være koblet opp til steam og internett?? steam main windows->play games-> høyreklikk på hl2 og vips: create dektop shortcut Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Slik blir du om du sitter mange netter oppe å spiller HL2. Advarsel fra Valve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå