MAndreas Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 vet noen om det går ann å stoppe nedlastningen (for å starte om maskinen) og så fortsette med det igjen? Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 vet noen om det går ann å stoppe nedlastningen (for å starte om maskinen) og så fortsette med det igjen? ja... det går (er jo egentlig bare pre-loading) Hvis det ikke står pre-loading på toppen av vinduet - kan jeg ikke garantere deg det... men kan du ikke trykke på pause? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Har det ikke gått 3 timer snart? Lenke til kommentar
MAndreas Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 vet noen om det går ann å stoppe nedlastningen (for å starte om maskinen) og så fortsette med det igjen? ja... det går (er jo egentlig bare pre-loading) Hvis det ikke står pre-loading på toppen av vinduet - kan jeg ikke garantere deg det... men kan du ikke trykke på pause? vedlagt fil viser hvordan det ser ut hos meg Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Fy søren, dette er det dårligste jeg har opplevd på lange tider! Jeg er en person som veldig sjelden kjøper spill, ja jeg laster ned, nei jeg er ikke stolt av det. Half life 2 har jeg faktisk kjøpt, men når valve klarer å ødelegge hele ryktet sitt med å sette opp et så dårlig system at de som faktisk har kjøpt og betalt spillet ikke klarer å bruke det, da går det for langt! Til og med Half life forumet er nede! Nå er det rett før jeg sender mail til Gabe å forlanger at han setter opp en steam account for meg! Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Det skal gå bra og avbryte den. Den starter der den slapp trur eg... Ganske så sikker... Lenke til kommentar
MAndreas Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Det skal gå bra og avbryte den.Den starter der den slapp trur eg... Ganske så sikker... ganske sikker er ikke godt nok, jeg må vite FØR jeg trykker jeg har egentlig ikke tenkt til å trykke på avbryt, jeg tenkte mer på om pcen kræsjer, eller steam kræsjer EDIT: men takk for svar Endret 16. november 2004 av MAndreas Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Noen som har en link til et offisielt utsagn fra valve? jeg krever en unnskyldning og en fastsatt tid til problemet er fikset! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Det skal gå bra og avbryte den.Den starter der den slapp trur eg... Ganske så sikker... Min ble brutt med følgende beskjed : Avbrytes pga overbelastning i systemet , vennligst prøv på nytt senere . Sånn ca på norsk . Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 jeg er så glad jeg hadde lastet ned på forhånd, og unlocka HL2 nøyaktig klokka 9 dag, tok ca 15-20 min, når jeg ser hva folk strir med nå gjennom dagen. Først til mølla er ikke det det heter. Prøvde å laste HL1:source nå men fikk bare beskjed om at alle servere var ned for telling. Så jeg skjønner folk sliter nå Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 har faktisk fått ned hl :S også.. i kveld Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Master Authentication Server is down. Herregud, jeg blir suur! Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Kva om dere bruker ein amrikansk proxy server. Kjem vi da på den amrikanske auth servern? Prøv det dere! Lenke til kommentar
asad Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 å fy søren. gled dere. Grafikken er helt syk. Må legge meg nå..skole og jobb imorgen Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 lol. funker fantastisk her. preloada ferdig lenge før trafikkeb begynte. tok meg kanskje 15 minutter å aktivere i 12 tida i dag. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 funker flott her og! preloada for leeeeenge siden. Og da jeg sto opp idag, var det bare 15 min venting med noe steam validating så var spillet klart. Og JA det er et bra spill.. Lenke til kommentar
Sprayer Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Synes spillet er OK, ikke mer enda i allefall. Men jeg står fast nede i et vannrom hvor jeg tror jeg må stable tønner for å komme videre. Noen som har gjort det? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Er det andre som fortsatt har problemer med å registrere konto med Steam? Får bare WinSock Error 10054 "Connection Reset by Peer" Endret 17. november 2004 av -NeoRag- Lenke til kommentar
cselnes Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 hehe fikk fikksa ny steam konto og registrert cd-keyen med en gang *juble* måtte til og med springe til en venn å låne en dvd-rom.. hehe hadde ikke en selv Lenke til kommentar
Rufati Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 600 posts i tråden! Selv kjøpte jeg HL2 Bronze forige uke, å preloadet søndag. 15 minuters venting i 13 tiden i dag og så ble det spilling! HL2 was worth it all! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå