Cold Snake Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg kjøper nok spillet på Elkjøp, ble skuffet etter jeg så bilder av hvordan HL source så ut, så da dritter jeg i Silver pakka, jaja..... Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Dette gidder jeg ikke mer. Tar heller og spiller litt World of Warcraft Open Beta! Lenke til kommentar
B-Man Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hvem fan er dum nok til å lansere et singleplayerspill som er avhengig av å ha kontakt med nettet!!!! IDIOTER!! Jeg er fristet til å knuse den jævla dvd'en nå!!!!! Jeg må si meg enig. Det er en smule tungvindt! delvis enig. (siden jeg sitter med ca 75% av HL2) Dette tror jeg delvis kommer av at de hadde basert seg på å selge via nettet (steam) også. Derfor den store belastningen på serverene. Hadde de droppet download av hele spillet via steam/nettet, men latt folk kjøpe en dvd/cd'er å bare registrere via steam/nettet tror jeg det ville gått fortere og glatter, i og med at dette kanskje hadde minsket belastningen noe. HAhhahahaa... digger og så nerdene klage over at dei ikkje har gjort ting før... altid skal nerdene komme i siste liten... og når dei ikkje får det til, så blir det banning og steiking... Det er deres eiga feil. poenget er vel fortsatt at det burde ha funka, og ikke vært så fryktelig ustabilt. OGSÅ for de som kjøper det på butikken å ikke klarte å registrere spillet. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hva er dette stresset med ruby? Hvis dere har sett filmer fra spillet kan dere se det. Tatt fra e3 2004. Link Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Det er det beste spille jeg har vert borti på lenge Half-life 2 Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 darx, en meget lang feilmelding som slutter med 'connection reset by peer'? fått den flere ganger her men akkurat nå virker det som om selv om jeg fikk den meldingen så ble kontoen registrert. bare på pur F så prøvde jeg og logge meg inn på en konto jeg prøvde å lage... poof og jeg var innlogget.. prøver å registrere nøkkelen nå og låse opp spillet Ja akkurat den meldinga! hmm veldig merkelig det der.. for teste det jeg og, bare at det tar fryktleig lang tid. takk for tips da Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Med sånne problemer for og få i gang ett spill man har kjøpt er det ikke rart att folk heller laster det ned. Lager vel litt ris til egen bak her tror jeg. Pluss alle som ikke har tilgang til nett. Ligger jo oppegående på bittorent selv om 4026 meg er det meste for en del og laste ned. Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Nei... for prøve i morgen, sinnsykt kjipt men jaja. Steam er rett og slett ulogisk, håper de for massiv kritikk etter dette så de skjerper seg for det må jo være flere i verden med samma problemer Endret 16. november 2004 av Darx* Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 HL2 er veldig bra men neste gang VALVe lanserer et nytt spill, får de sørge for at Steam har nok av gode servere, tok 6 timer å downloade hl2 her.. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hvorfor har dere ikke laget en steam account på forhånd? Hadde ingen verdens problemer med min versjon av hl2, silver kjøpt på steam og ferdi preloada vel og merke da... El-Hadij, Cornel.. uhhmm.. okey, kunne kanskje ha gjort det da, men da skulle dere fått betale telefonregningen min! det går ikke så forbanna fort å laste ned noe såpass stort over isdn hmmm.... altså... du har kjøpt det over Steam? med isdn.... ? er jo samme når du laster det ned da? nå med "dårlig" fart eller før med bra fart. fikk jo oppi 1mbyte/sec på jobben... så isdn linja di hadde fått tatt i mot.. Lenke til kommentar
Nemesissy2 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 NoTarget: Which level? Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Edit: nei, jeg kjøpte platen på Elkjøp butikken. det var ikke meningen å høres ut som om jeg hadde lastet HL2 via ISDN.. det som er, er det at det er ikke alle som har den muligheten å laste ned fra nettet, og heller ikke har muligheten til å kjøpe spillet på butikken og dra hjem igjen på mårrakvisten for å åpne opp spillet, så å slenge dritt og sarkasme med 'hvorfor preloadet du ikke?', 'HAhhahahaa... digger og så nerdene klage over at dei ikkje har gjort ting før... altid skal nerdene komme i siste liten... og når dei ikkje får det til, så blir det banning og steiking... det er deres egen feil...', 'Dersom du ikke hadde preloaded det tidligere så er det din egen feil...' som jeg har sett i en annen tråd er totalt meningsløst. OLD: noen flere enn meg som begynner å trekke likheter mellom Steam og Partyticket.net? Endret 16. november 2004 av Prelude Lenke til kommentar
MAndreas Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) noen som ser sammenhengen? steam <<<-------->>> partyticket EDIT: hvor likt går det egentlig å poste om akkurat det samme? Endret 16. november 2004 av MAndreas Lenke til kommentar
notarget Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 NoTarget: Which level? Det vet jeg ikke, det er et bilde fra hl2 film. Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hørtes ut som noe i samme gate det, ja Lenke til kommentar
MAndreas Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 vel.... begge ville vel ihvertfall frem til hvor dumt det egentlig går ann å bli Lenke til kommentar
maxtro Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Sykt bra spill....beste på lenge Half Life 2 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Urk! Begynte å preloade i natt, for ca 15-16 timer siden, og har ennå bare kommet til 38%. Dette tar tiiiid! Dette tror jeg faen danse meg ikke jeg gidder! På 6t 20 min har jeg kommet fra 38% til 40.7%. Nå begynner jeg å bli ganske forbanna. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Noen som er ferdig/"runnet" HL2 enda? - Jeg ernesten ferdig... spilt i ca 8 timer Utrolig bra spill... bare må spille ... litt til.... *sovner foran PC'en* Men.... Skole i morra ^^ Må løpe hjem i morra - og ta resten. Helt genialt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå