simalarion Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) her er et bildet fra hl1 (det står ikke source men det mår være det får det er støtte for eax og har utrolig mye bedre lyd). Grafikken er nokk litt pusset opp, bevegelsene bedre, men trodde det skulle synes mer (mulig jeg ikke har gjort noe riktig) GLEMM DET DETTE ER IKKE SOURCE Fikk nettop opp hl1 source til nedlasting, må laste ned 800mb til, kommer tilbake med bilder fra det virklige source spillet puhh ble skuffet en stund Endret 16. november 2004 av simalarion Lenke til kommentar
asad Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 flere som sliter med treeeegggggeeeee linjer i steam eller? Joda i sted var det ca 23 timer , nå er det 27 hmm.rart. Tok under 1min hos meg. Alt gikk egentlig ganske smertefritt. ( utenom å låne penger av en kompis ) Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Nå kan jeg spille hl2 mens jeg venter på hl1 source (svarte julaften kom tidlig i år) Ps: Cisco læreren sendte mld akkurat, han må i retten å være vitne i morgen så det blir ikke undervisning, det var dumt Lenke til kommentar
Sprayer Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 AHAHHA, syklet 20 km for å kjøpe spillet på vinterføre med vinterdekk. Herlig tur...Kom hjem nå og fant ut at ja, ingen cd rom stasjoner har strøm...bruker alle til hardiskene. hehe får dra ut et par stykk da...GLEDER MEG Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Er det noen som vet hvordan man får lagt HL2 ikonet (snarvei) på skrivebordet? Glem det! Fant det akkurat ut.. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Satt meg fast igjen... Hvordan kommer jeg videre her?? Noen som vet? Se screenshots: Scr 1 Scr 2 Lenke til kommentar
goggys Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Satt meg fast igjen... Hvordan kommer jeg videre her?? Noen som vet? Se screenshots: Scr 1 Scr 2 Gå ned! Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Satt meg fast igjen... Hvordan kommer jeg videre her?? Noen som vet? Se screenshots: Scr 1 Scr 2 Gå ned! Ja også? Er jo ingen steder å gå nede heller... Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Sikkert hvert spurt hundreogørten ganger før, så jeg spør for sikkerhets skyld en gang til. Hvis jeg kjøper spillet i butikken samtidig som spillet er ferdig preloadet, er da bare da å taste en key inn på steam, og jeg er ready to go? Ja eller nei holder. Bump Lenke til kommentar
Ganjaman Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Satt meg fast igjen... Hvordan kommer jeg videre her?? Noen som vet? Se screenshots: Scr 1 Scr 2 Gå ned! Ja også? Er jo ingen steder å gå nede heller... Gå ned der på det øverste bildet du har postet. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg har ikke fått tid til å lese alt her i denne posten nå, men har noen tatt bilde av Ruby? Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Ah, så utrolig bra Grafikken slår iallefall Doom 3. Moro å kaste ting på politifolka. Dette var gøy Og HL1: Source ser ikke SÅ mye bedre ut enn HL. Bedre lyd, litt bedre bevegelser, litt fysikk... Langt under grafikken i HL2. Men bedre enn originalen, det skal sies. Kongespill Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) ER du sikker på du har lastet ned hl:source tar to timer å har nettop blitt tilgjenglig (jeg har t1 linja) Edit:Står det hl:source der du starter spillet? Om det gjør det screenshots pls!! Endret 16. november 2004 av simalarion Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg tror nå det? Samme menyen som i HL2, samme options, og det står Half-Life: Source på Steam. Valgte begge når jeg begynte å laste i tolvtiden. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Ok, screen shots!! har en time igjen på hl:source Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Når du nevner det, står det bare Half-Life på menyen inne i spillet Acet noen screens. Last dem ned. Screens.ace Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 jeg tenkte ikke på bevis da-lurte på om du ville dele med oss hvor mye bedre selve spillet så ut. Men uten tvil source det der ja Lenke til kommentar
asad Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Svarte. Jeg defragmenterte disken, plutselig får jeg opp denne meldingen når jeg starter Half Life. Har flere opplevd det?? Unable to load filsystem_stdio.dll hva er dette for noe?Please hjelp. skulle akkuratt til å pøve det, har til og med gjort lekser og greier Lenke til kommentar
B-Man Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Når du nevner det, står det bare Half-Life på menyen inne i spillet Acet noen screens. Last dem ned. Har du noen screens fra spillet da, ikke bare menyene? spent på hvor mye bedre det er blitt. (I den grad Half Life kan bli bedre, ) Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Åja, var det det du mente Ok, har noen screens fra spillet her, tatt i all hast. Og nei, jeg har ikke kommet så langt - man kan velge hvor i spillet man har lyst til å begynne. Screens_2.ace Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå