rottert Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hva synes dere om spillet? fett? Svarte absolutt til mine forventninger. Helt vilt! Egne tråder for det under gamer sin del av forumet. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Wheeeeeeee! Som betaling for at jeg har satt sammen (dvs setter sammen nå) en PC for en menighet så har jeg fått HL2 Skal hjem å laste ned som en gud når jeg blir ferdig! Må si jeg gleder meg litt til å endelig få testa det Edit: Huske å skrive ferdig setninger etter man har avspora med parenteser... Endret 16. november 2004 av kristteo Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg BLE skuffet, siden jeg sjekket specsene dine Gikk ut ifra at du kjørte så høyt du kunne. Lenke til kommentar
B-Man Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 flere som sliter med treeeegggggeeeee linjer i steam eller? Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 flere som sliter med treeeegggggeeeee linjer i steam eller? Ja, jeg. 92% unlocket.... Har tatt timesvis. Pre-loadingen gikk fort. Lenke til kommentar
Cold Snake Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Noen som har kjøpt Silver pakka fra Steam her, og som an fortelle om Hl Source er noe bra ? Er det like bra grafikk som Hl2 ? Lenke til kommentar
B-Man Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 flere som sliter med treeeegggggeeeee linjer i steam eller? Ja, jeg. 92% unlocket.... Har tatt timesvis. Pre-loadingen gikk fort. wheeeeeee gikk akkurat fra 55% til 56% acquired....... åsså på en halvtime da..... dette blir langt prosjekt..... jaja, "Den som venter på noe godt......" Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 HL 2 er NICE ASS, kommet et stykke, må roe meg ned blir alt for engasjert hehe Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg har kommet et stykke og har satt meg fast... Hvordan kommer jeg videre her?? Noen som vet? Se screenshots: Scr 1 Scr 2 Scr 3 Scr 4 Scr 5 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Fy f... for et spill, har spilt siden amiga dagene, dette er noe av det råeste jeg har vært med på! ikke først å fremst den utrolige grafikken, men stemningen rundt det hele, den geniale åpningen. Måtte bare som en annen her ut å roe meg ned litt, ta litt kald cola etc, fyyyyyyyttiiiiiii h£lv£te Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Finner ikke dekkende ord for hvor bra dette spillet er jeg. Lost for words V Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 flere som sliter med treeeegggggeeeee linjer i steam eller? Joda i sted var det ca 23 timer , nå er det 27 Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg har kommet et stykke og har satt meg fast... Hvordan kommer jeg videre her?? Noen som vet? Se screenshots: Scr 1 Scr 2 Scr 3 Scr 4 Scr 5 Gå inn i rommet vedsideav. Hopp på rørene nedover, og du finner en "valve". Skru på den. Masse vann kommer. Gå tilbake, ned under gitteret i det andre rommet og svøm inn i det røret som var for høyt til å komme opp i istad Lenke til kommentar
andesam Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 utrolig fett spill. hvertfall det beste spillet jeg noen gang har spilt. Men jeg sliter litt med at spillet klikker noen ganger. Fikk en bluescreen og det har kommet opp noe med could not read memory eller noe sånn 3 ganger... . har riktignok hatt lignende problemer i andre spill, er sikkert noe driver greier. Heldigvis klikker det når jeg har godt av en pause... Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg har endelig begynt! Jobber litt med å få best mulig kvalitet på bildet, det er litt sånn give and take, siden jeg ikke er helt oppdatert på skjermkort fronten, men det ser foreløpig ut som det skal funke fett! Lenke til kommentar
Singularity Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 The Inquirer har nyheter knyttet til HL2 og benchmarks, men de virker mistenkelig entydige i ATI's favør. Og kilden er sikkert ATI også siden The Inquirer ikke refererer til noen 3. parts testere. http://www.theinquirer.net/?article=19707 Tipper Nvidia med nyere drivere vil korrigere den brutalt ensidige ytelses forskjellen.... Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Det er så morsomt å kaste flasker og andre ting på de dustene. haha V Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 DAMN! 72 bruker(e) leser dette emnet (30 gjester og 0 anonyme brukere) Skal kjøpe hl2 når elkjøp får det inn igjen.. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Weeeeee, ENDELIG ferdig å unlocke! Nå skal det spilles! Skal teste HL1: Source også og se hvordan grafikken er. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Er det noen som vet hvordan man får lagt HL2 ikonet (snarvei) på skrivebordet? Endret 16. november 2004 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå