AMD-King Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) OK, jeg lurer på en liten ting. Visst jeg kjøper Bronse eller Sølv versjonen over Steam, vil jeg kunne spille spillet øyeblikkelig eller må jeg vente på noe i posten? Endret 16. november 2004 av AMD-King Lenke til kommentar
trMaG Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Vurderer sterkt å kreve en automatisk oppgradering til gold fra Valve for denne forsinkelsen.. Unlocking har stått stille en time nå.. CD'en med spillet står i pc'en men jeg kan fortsatt ikke spille! Varen er defekt i mine øyne. Utrolig at det er mulig å selge en vare som ikke fungere i 2004.. Lenke til kommentar
runela Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 når du skal aktivere spillet er det mye som må lastes ned? Har isdn Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 OK, jeg lurer på en liten ting. Visst jeg kjøper Bronse eller Sølv versjonen over Steam, vil jeg kunne spille spillet øyeblikkelig eller må jeg vente på noe i posten? Jeg tror nok posten er raskere enn Steam serverne nå... Uansett, hvis du kjøper via Steam, så kan du spille med en gang du har lastet ned og unlocka. Du behøver ikke vente på noe i posten. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hva synes dere om spillet? fett? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 400 spenn for et spill, uten ekse, manual eller noen ting over stream. Hmm. litt tvilsomt det der. Eg for min del digger det 400 kr for MAGNE spel... bra spel... tja... noken i allefall... Eg digger IKKJE cd'r som man må ha i for og spele spelet, slike blir altid vekke. Dei spela som eg har kjøpt til no har eg lagt inn på harddisken og bruker daemon tools. Det hadde eg gjort med HL2 også vis eg måtte, men så fikk man jo muligheiten for og laste ned via steam... og da var jo valget klart. Ser kun 1 problem... det er reinstallasjon av pc på lan uten internet. Vis man da må aktivere det igjen så har man eit problem. (har vore på mange lan uten internet, går bra når man er innstilt på det... altid folk som deler morsome filmer og bilder. (alle kjenner alle lan)) Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 [quote name='Tjohei' date='16/11/2004 : 17:08'] [quote name='AMD-King' date='16/11/2004 : 17:04'] OK, jeg lurer på en liten ting. Visst jeg kjøper Bronse eller Sølv versjonen over Steam, vil jeg kunne spille spillet øyeblikkelig eller må jeg vente på noe i posten? [/quote] Jeg tror nok posten er raskere enn Steam serverne nå... Uansett, hvis du kjøper via Steam, så kan du spille med en gang du har lastet ned og unlocka. Du behøver ikke vente på noe i posten. [/quote] Ahh, takk! Jeg er en av de heldige som har Preloadet 100% Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 OK, jeg lurer på en liten ting. Visst jeg kjøper Bronse eller Sølv versjonen over Steam, vil jeg kunne spille spillet øyeblikkelig eller må jeg vente på noe i posten? Kjøp sølv, du får alle spillene (de nye hl 1 source - day of defeat source også), du laster ned filene og kan spille med en gang. Nå er det mye press på serverne, men jeg har t1 linje (1.5 ) og brukte 5-6 timer på å laste ned spillet, men du får helt klart mest igjen for pengene. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 OK, jeg lurer på en liten ting. Visst jeg kjøper Bronse eller Sølv versjonen over Steam, vil jeg kunne spille spillet øyeblikkelig eller må jeg vente på noe i posten? Jeg tror nok posten er raskere enn Steam serverne nå... Uansett, hvis du kjøper via Steam, så kan du spille med en gang du har lastet ned og unlocka. Du behøver ikke vente på noe i posten. (Current Downstream: 73.12kb/s ¤ Current Upstream: 1.49kb/s) Steam serverene klarer seg... linja mi dreg ikkje stort meir, laster ned Half Life 1 Source saken... Dei aller fleste har jo preloada det.. Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 heftig besøkt tråd dette... nå leste jeg gjennom hele her jeg sitter på jobben.. morro.. når dere telte ned til 0900 i dag fikk jeg gåsehud... haha.. forum nerd.. jeg vet.. er vi ikke alle det`? Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 AAARG! Har fått et virus eller noe som blokkerer alle filer som heter setup.exe! Får ikke installert! Noen som kan hjelpe meg? P.S: Har selvfølgelig kjørt anti-virus og anti-spyware... Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Kjøpte spillet på Elkjøp, har installert det nå, og venter på unlocking! Oppdatering var ikke noe problem på linja mi (7 mbit/s) Så nå går jeg snart inn i Gordon-land. Har unlockinga tatt lang tid for folk her? Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 helvete da, var på elkjøp og kjøpte hl2 idag, men nå når jeg skal installere det så har jeg et lite problem.... når jeg får opp menyen om å skrive inn key, så gjør jeg så klart det. og går videre, men så får jeg opp en melding om at jeg må "please install half-life2 retail standard.. og da lurer jeg på hva det er??? =) Lenke til kommentar
smy Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 nei hl2 er fett synd det tar lang tid for folk Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Skal kjøpe det veeeeldig snart :!: ! Noen screenshots PLEASE Kan jo alltids legge ut mine: SCREENSHOTS Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Kjører nå med en 1,2 mbit linje og får uppdate tid på 1389 minutter Lenke til kommentar
Singularity Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Skal kjøpe det veeeeldig snart :!: ! Noen screenshots PLEASE Kan jo alltids legge ut mine: SCREENSHOTS Greie screens. Hvilket skjermkort har du, og stemmer det at du ikke har på noen form for antialiasing? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Skal kjøpe det veeeeldig snart :!: ! Noen screenshots PLEASE Kan jo alltids legge ut mine: SCREENSHOTS NICE Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 helt GENIALT spill Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 NICE TAkk, men har ikke kommet så langt enda da.... Kjører MEDIUM på grafikken, slik at noen ikke blir skuffet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå