Kenneth Solfjeld Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Det går tregt, så dere får smøre dere med tålmodighet folkens! Til slutt får dere alle belønning som fortjent!! Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Tok 3-4 minutter og unlocke spelet her. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Half Life 2 er fantastisk tøft!! ... 1280x1024, 4xaa, 4xaf, alt på max.. ueeh!.. *Brife brife.. så kan jeg komme med et tips som han over sa, ta dere god tid så får dere lønn som fortjent. Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 er det fleire som sliter med litt hakking når det "kjem" nye lyder rundt ein? mitt nf7 kort og x800xt pe sliter litt med det... anyone? Lenke til kommentar
trMaG Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 kjøpe spillet i butikken.. dro hjem.. installerte steam på nytt siden lenge siden jeg spilte hl og counter strike.. prøver å logge inn på gamle kontoen men skjer jo ingenting!! Står bare connecting to steamaccount, 10 min nå og ingen nettverkstrafikk. jaja Utrolig at man ikke kan spille et spill som man har betalt flere hundre kroner for! Steam kan brenne i helvete! magnus Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Det går unna nu! På 10minutter har det plutselig blitt en time mindre å vente! Grunnen til at jeg må oppdatere spillet er antagelig at jeg ikke har preloadet ferdig! Dumme meg! Endret 16. november 2004 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
camxer Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Det er noe galt når jeg skulle registrere HL2 på steam. Jeg får et feilmelding at serverene klarer ikke å fullføre "transaction"'en. Nå har jeg ventet et par timer og ingenting har forandret . Så jeg spør om noen hadde samme problem som meg og har løst den på et eller annen måte??? Screenshot av feilmeldingen: Edit: Filen ble ikke lastet opp Endret 16. november 2004 av camxer Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Flere en deg som sliter http://www.theinquirer.net/?article=19710 Lenke til kommentar
UAM Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Sikkert hvert spurt hundreogørten ganger før, så jeg spør for sikkerhets skyld en gang til. Hvis jeg kjøper spillet i butikken samtidig som spillet er ferdig preloadet, er da bare da å taste en key inn på steam, og jeg er ready to go? Ja eller nei holder. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Etter å ha hatt dette bildet i snart 1 time bestemte jeg for å restarte Steam. Tror det hjalp, for nå har jeg fått opp et nytt progresjonsvindu hvor det står at Steam prøver å "unlocke files" ... 50 % nå.. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 jippi..ferdig.. jeg dreiv på å unlocka.. så kikka jeg på forummet med dette bilde og trodde det var mitt eget Lenke til kommentar
.:KaLLe:. Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 jeg sliter med et anna problem, får ikke loade 1map står bare loading... og tar jeg fram taskmanger står det at hl2 ikke svarer.. arr.. vil spille det nå... Lenke til kommentar
General_musa Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 er det fleire som sliter med litt hakking når det "kjem" nye lyder rundt ein? mitt nf7 kort og x800xt pe sliter litt med det... anyone? ja, jeg har akkurat samme problemet. jeg har ett radeon x800pro flasha til x800xtpe. kan det være x800xt pe kortet som sliter? åssen lydkort har du? (audigy2) og hvikle drivere har du til skjermkortet? (4,10) (4,11 funker ikke på kortet mitt) musa Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Til dere som har begynt å spille, får man legge det uberkule HL2 ikonet på skrivebordet (snarvei) eller må man logge seg direkte på steam hver gang for å spille? Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Aktiveringssystemet var bare idiotisk... Det sitter nok mange gamere og forbitrer seg over situasjonen, ja. Jeg, for eksempel. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Til dere som har begynt å spille, får man legge det uberkule HL2 ikonet på skrivebordet (snarvei) eller må man logge seg direkte på steam hver gang for å spille? Man får legge snarvei på skrivebordet Lenke til kommentar
fAight Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Aktiveringssystemet var bare idiotisk... Det sitter nok mange gamere og forbitrer seg over situasjonen, ja. Jeg, for eksempel. ....signerer denne! (81% and counting...) Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Veit at cs Source er inkludert.. men hva med day of defeat source? Må det betales eller kan det lastes ned vis jeg har kjøpt hl2?? Lenke til kommentar
B-Man Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) hmm Kom hjem fra skolen i stad, da sto downloading på noen og 60%, men null nettverk aktivitet. Tok å restarta Steam, da var spillet plutselig i My Games og steam begynte å verifisere filer. Nå har det kommet opp Unlocking Half Life 2 Game files, men den står bare på 40%..... steam driver jobber å er "responding" er det bare å smøre seg med tålmodighet eller....... P.S På Properties for HL2 står det amount acquierd 44% og requires update. kan dette stemme? er det noe feil her eller Edit: Nå har det fått tilbake til Acquireing HL2, men hoppa kjekt til 55%......... noe muffens her, men man kan vel bare vente...... Endret 16. november 2004 av B-Man Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Urk! Begynte å preloade i natt, for ca 15-16 timer siden, og har ennå bare kommet til 38%. Dette tar tiiiid! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå