Gå til innhold

Velkommen, Half-Life 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kjøpe spillet i butikken.. dro hjem.. installerte steam på nytt siden lenge siden jeg spilte hl og counter strike.. prøver å logge inn på gamle kontoen men skjer jo ingenting!!

Står bare connecting to steamaccount, 10 min nå og ingen nettverkstrafikk. jaja

Utrolig at man ikke kan spille et spill som man har betalt flere hundre kroner for! Steam kan brenne i helvete!

magnus

Lenke til kommentar

Det er noe galt når jeg skulle registrere HL2 på steam. Jeg får et feilmelding at serverene klarer ikke å fullføre "transaction"'en. Nå har jeg ventet et par timer :realmad: og ingenting har forandret :dontgetit:. Så jeg spør om noen hadde samme problem som meg og har løst den på et eller annen måte???

Screenshot av feilmeldingen:

Edit:

Filen ble ikke lastet opp

post-107-1100619184_thumb.jpg

Endret av camxer
Lenke til kommentar

Sikkert hvert spurt hundreogørten ganger før, så jeg spør for sikkerhets skyld en gang til. Hvis jeg kjøper spillet i butikken samtidig som spillet er ferdig preloadet, er da bare da å taste en key inn på steam, og jeg er ready to go? Ja eller nei holder.

Lenke til kommentar
er det fleire som sliter med litt hakking når det "kjem" nye lyder rundt ein? mitt nf7 kort og x800xt pe sliter litt med det...

anyone?

ja, jeg har akkurat samme problemet. jeg har ett radeon x800pro flasha til x800xtpe.

kan det være x800xt pe kortet som sliter?

åssen lydkort har du?

(audigy2)

og hvikle drivere har du til skjermkortet?

(4,10) (4,11 funker ikke på kortet mitt)

musa

Lenke til kommentar

hmm

Kom hjem fra skolen i stad, da sto downloading på noen og 60%, men null nettverk aktivitet. Tok å restarta Steam, da var spillet plutselig i My Games og steam begynte å verifisere filer.

Nå har det kommet opp Unlocking Half Life 2 Game files, men den står bare på 40%..... steam driver jobber å er "responding" er det bare å smøre seg med tålmodighet eller....... :cry::cry::cry:

P.S På Properties for HL2 står det amount acquierd 44% og requires update. kan dette stemme? :dontgetit::dontgetit: er det noe feil her eller

Edit: Nå har det fått tilbake til Acquireing HL2, men hoppa kjekt til 55%......... noe muffens her, men man kan vel bare vente...... :(

Endret av B-Man
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...