simalarion Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 400 spenn for et spill, uten ekse, manual eller noen ting over stream. Hmm. litt tvilsomt det der nei nei-for bare cs-source og hl2 er det ca 290 for silver som er alle spillene inkl hl1 source og day of defeat source er det 380. Meget bra priser. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Høyreklikket på HL2 i Steam og valgte properties. Der står det "Status: Requires update". Huh? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Nå står det 90min. Jeg tipper at det i realiteten er ca. 40min. til jeg kan spille!! Jeg føler plutselig ikke trang til å knuse kontoret mitt i fillebiter! Nå føler jeg bare en sinnsyk spenning, jeg skjelver nesten! Lenke til kommentar
runela Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 skoledagen gikk så treigt.. bussturen heim gikk enda treigere.. var sint og sur i tillegg... åpna posten og gleda meg til jeg skulle slappe av med spillet som var bestilt hos gamesmix for mange mnd siden.... åpner postkassen.. og ikke noe spill der Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 skoledagen gikk så treigt.. bussturen heim gikk enda treigere.. var sint og sur i tillegg... åpna posten og gleda meg til jeg skulle slappe av med spillet som var bestilt hos gamesmix for mange mnd siden.... åpner postkassen.. og ikke noe spill der Det er visst mange som har bestilt fra gamesmix og ikke fått spillene sine. Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Er det ingen som har fått testa det enda?! Hehe Droppa litt av skola i dag tidlig jeg Det er faen meg rått ass! Gå ut av Steam, og så inn igjen, da vil HL2 aktiveres. Mvh, Jan-Sølve S. Wærp PS: Happy gaming Lenke til kommentar
runela Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 skoledagen gikk så treigt.. bussturen heim gikk enda treigere.. var sint og sur i tillegg... åpna posten og gleda meg til jeg skulle slappe av med spillet som var bestilt hos gamesmix for mange mnd siden.... åpner postkassen.. og ikke noe spill der Det er visst mange som har bestilt fra gamesmix og ikke fått spillene sine. huff det er ikke bra Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Hva er det som skjer, den står på 66%, skjer ingenting mer.. edit: 69.. good god, trodde aldri den ville bevege seg lenger. Endret 16. november 2004 av Chris88 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (Er fullstendig gal på denne posten også og bryter alt av regler, klistrer inn det som er av smileys, kjære moderatorer - brukere håper dere tilgir meg på en dag som denne) Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) For alle som lurer på hva som skjer! Den fantasi mengden tcp pakker som belaster hl servrene nå er nokk historisk, i natt var det så mange inne på noen forum at serverne måtte ta pause. Men hw.forumet klarte presset godt Endret 16. november 2004 av simalarion Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Skal kjøpe det veeeeldig snart :!: ! Noen screenshots PLEASE Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Fant ut hva problemet var... "Amount acquired: 65%". H3lv3t3 da!!! Jeg vil spille! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 steam forumene gikk ned igår Lenke til kommentar
andesam Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 den holder på å "unlocke steam files" her. men jeg har kjøpt det i butikken, hvorfor skal den gjøre det da? eller, hva er det egentlig den driver med? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 den holder på å "unlocke steam files" her. men jeg har kjøpt det i butikken, hvorfor skal den gjøre det da? eller, hva er det egentlig den driver med? Samme her, fatter ikke helt. Skal visst sikkert være veldig sikkert mot piratkopiering. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Dere som poster antall prosent. Da mener dere når man høyreklikker på Half Life 2 i Steam og trykker på "properties"? Og hvor står unlocke steam files? Jeg har fortsatt den mld'en som jeg postet et bilde av i stad. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Riktig. Valve har "sikret" seg mot piratkopiering vet at brukere må unlocke spillet via Steam før de kan spille. Dvs. at man ikke får spille hvis man ikke har internett. Teit opplegg..... Hadde egentlig tenkt å vente på at det ble cracket, men nå har jeg i min utålmodighet kjøpt det. Venter bare på å få unlocket det 100%. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Dere som poster antall prosent. Da mener dere når man høyreklikker på Half Life 2 i Steam og trykker på "properties"? Og hvor står unlocke steam files? Jeg har fortsatt den mld'en som jeg postet et bilde av i stad. Den fortsetter å unlocke mens du har Steam oppe. Jeg var inne på properties for en liten stund siden, og da stod det 65%. Har latt Steam kjøre siden det, og nå står det 67%. Går så evig tregt >_< Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hadde egentlig tenkt å vente på at det ble cracket, men nå har jeg i min utålmodighet kjøpt det. Virker som om cracken hadde vært nyttig idag uansett, ser det ut til, og så kunne man heller registrere seg seinere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå