Debauchery Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg er ferdig å pre-loade. Men når jeg skal begynne å spille og kommer til loading skjermen med et vannvittig blurret bilde med "loading" nede i høyre hjørne, fryser maskinen fullstendig. Ingenting annet en reset-knappen funker Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Kjøpte på DVD-rom i byen nettop.. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Eg har nettop kjøpt den! Gleder meg til jeg kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Pulsen min har roet seg nå! Det er nå ca. 145min til jeg kan spille. Det går nedover!! Endret 16. november 2004 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 ...:::[38 Dager Til Jul]:::... Da blir d HL2 på meg.. forhåpentligvis.. Lenke til kommentar
Rufati Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg er ferdig å pre-loade. Men når jeg skal begynne å spille og kommer til loading skjermen med et vannvittig blurret bilde med "loading" nede i høyre hjørne, fryser maskinen fullstendig. Ingenting annet en reset-knappen funker Den delen tok kanskje 2 minutter til meg første gangen.. ventet så lenge? Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg er ferdig å pre-loade. Men når jeg skal begynne å spille og kommer til loading skjermen med et vannvittig blurret bilde med "loading" nede i høyre hjørne, fryser maskinen fullstendig. Ingenting annet en reset-knappen funker Den delen tok kanskje 2 minutter til meg første gangen.. ventet så lenge? "Half-Life 2: Svarer ikke" i oppgavebehandlingen. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 WOW for et spill Jeg kommer ikke til å røre meg fra PCen. Dette spillet er absolutt alt jeg forventa, og enda mer. VVVVVVV Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Kan jo prøve og bare ta en restart, ingen maskiner som ikke har godt av det. Eller så kan du bare la den stå og jobbe litt om ingenting skjer med en gang. Tror steam serverne er en smule overbelastet? Endret 16. november 2004 av Chris88 Lenke til kommentar
fAight Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Noen som har fått denne mld'en? Skal jeg bare vente? (venta i 15 min nå...) Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Fikk akkurat samme melding. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Noen som har fått denne mld'en? Skal jeg bare vente? (venta i 15 min nå...) lukk det og prøv på nytt.. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Noen som har fått denne mld'en? Skal jeg bare vente? (venta i 15 min nå...) Fikk den meldingen selv. Det skyldes nok at steam er overbelastet, Det ordner seg til slutt! Endret 16. november 2004 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Martin Lie Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 http://www.theinquirer.net/?article=19710 Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Kan jo prøve og bare ta en restart, ingen maskiner som ikke har godt av det. Eller så kan du bare la den stå og jobbe litt om ingenting skjer med en gang. Restartet 5 ganger og klokket ned CPU og skjermkort. Ingenting funker. Å la den stå å munge seg hjelper heller ikke. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Skjer ikke noe når jeg tryker på [X], men å minimere vinduet funker fint. Er bare usikker på om det har hengt seg eller at den faktisk prøver å fullføre transaksjonen i bakgrunnen... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 http://www.theinquirer.net/?article=19710 Waited ****ing years for this game to come out and now can't play it? haha, den var bra.. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Skjer ikke noe når jeg tryker på [X], men å minimere vinduet funker fint. Er bare usikker på om det har hengt seg eller at den faktisk prøver å fullføre transaksjonen i bakgrunnen... Det er fordi den gjør ferdig transaksjonen! Den ligger nok nede på verktøylinja!! Lenke til kommentar
fAight Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Skjer ikke noe når jeg tryker på [X], men å minimere vinduet funker fint. Er bare usikker på om det har hengt seg eller at den faktisk prøver å fullføre transaksjonen i bakgrunnen... Det er fordi den gjør ferdig transaksjonen! Den ligger nok nede på verktøylinja!! Hehe, ja jeg vet det, men er bare usikker på om jeg skal restarte Steam eller ikke for å prøve på nytt. ...men jeg skjønner frustrasjonenen din. Det går nok bra til slutt... Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Står jo bare og henger på Unlocking steam files, 66%.. aaah.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå