kraaka Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Sikkert kl. 09 i morgen...trist da... Ble nesten litt skuffa.... *snufs* Lenke til kommentar
.:KaLLe:. Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 ta en titt på denne så ser dere når hl2 blir langsert i de forskjellige tids sonene. http://www.clanrh.com/bind/releasetimes.jpg Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 *håpe at Steam er SUPEROVERBELASTA slik at jeg blir fortere ferdig med t*rrent* Lenke til kommentar
atticus Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 hw.no ble nok eid igjen ja.. tror jeg *sjekke* Lenke til kommentar
Howard Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Når spillet ble offsielt lansert og når det åpnes på Steam kan godt være to forskjellige ting. Vi skriver ingenting om at spillet blir aktivert i vår sak om konkurransen. Spillet ble lansert offisielt kl 21.00 norsk tid. På samme tidspunkt ble jo også de ulike omtalene gjort tilgjengelig. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Ja men man kan jo ikke spille spillet for å delta konkurransen..... :S Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 lansere v2 (utt lan(g)se're; fra fr, eg 'kaste en lanse') føre fram, offentliggjøre; slå til lyd for noe nytt, introdusere på markedet l- en idé, teori / l- en mote, frisyre / l- en plate, en artist. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Ja men man kan jo ikke spille spillet for å delta konkurransen..... :S Det gjelder vel alle? Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Wuhuu! *kosepå segselv* 1337 c[`]laburk <---drite i skola i morra.. JA SEFF Lenke til kommentar
zaalbar Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 er det slik å forstå at hl2 gold BARE kan kjøpes via steam? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Skal de ikke vente et halvt år til?? Lenke til kommentar
jsol Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 AHEA blei skuffa! trudde eg fekk spille Half-Life 2 NO eg! Lenke til kommentar
capy Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Når spillet ble offsielt lansert og når det åpnes på Steam kan godt være to forskjellige ting. Vi skriver ingenting om at spillet blir aktivert i vår sak om konkurransen. Spillet ble lansert offisielt kl 21.00 norsk tid. På samme tidspunkt ble jo også de ulike omtalene gjort tilgjengelig. hva med å skifte tittel til "omtalene er lansert". spillet er lansert for mindre enn 0.1% av de håpefulle spillerene her i verden. nåværende tittel er direkte missvisende. Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Nei! Elkjop.no for 299kr Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Har spillet klart, fikk sjokk når jeg så dette - men det er nokk kl 9 i morgen litt forsinket april spøk?? Lenke til kommentar
zaalbar Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 jeg mente GOLD versjonen av hl2... ER DET MULIG Å FÅ KJØPT DEN UTENOM STEAM??? Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 den klokken "Countdown-greien" - er jo bare "privat mekket" - og KAN ikke stoles på? Ligger jo på Home.no @ not Valve sin countdown ^^ JEg kan heller ikke spille enda... Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) jeg mente GOLD versjonen av hl2...ER DET MULIG Å FÅ KJØPT DEN UTENOM STEAM??? alt er mulig, eller kanskje ikke. Du kan ihvertfall kjøpe gold edition igjennom steam, koster deg noen hundre i frakt, men men... Endret 15. november 2004 av bensinkanna Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Skremme meg sånn!!!! Syntes artikkelen var litt missvisende ja. Virker litt "Se og hør".... "Rolv Wesenlund slått ned!" står det f.eks i en overskrift. Når man leser nærmere finner man ut at det var i en krangel på skolen når han var 12. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Please...les andre tråder alle som roper etter å kunne kjøpe det utan Steam. Synest og at overskrifta var ganske misvisande.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå