viranth Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Spilt i rundt fire timer nu, må nødt til å ta en pause. Det er alt jeg forestilte meg det ville være, grafikken er nydelig, lyden er utrolig bra gjennomført. Dialogen er interessant og de forskjellige karakterene man møter passer inn. Vil ikke spoile noe for noen, men synes Valve har klart å fange "it" i dette spillet. Hele spillet har den godfølelsen bra spill har, så her tror jeg nok de aller fleste vil bli meget fornøyd. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 jeg tror det blir seint i natt gitt. Du ødelegger ikke noe AI om du velger easy? Er kanskje dumt å velge det, da blir jo spillet kortere. Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 ¤%#"#"& fikk ikke spillet fra gamesmix, Kjørte på elkjøp og kjøpte det for 299. Skal installere det nu gleder meg og prøve det. Lenke til kommentar
Lintvedt Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Waao! Det er jo noe av det nydligste jeg har sett Lenke til kommentar
vix Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Holder på å laste ned fra steam ,nå har det gått helt i stå ,bare 48% er nedlastet siden midnatt. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) det var vel med aa og af? kantene var jo perfekte. Vet ikke om jeg kan ha noe særlig av det på 9600 pro 128,.. kan overklokke litt siden det er fireblade men... edit: er det bedre med lav oppløsning og høye detaljer og aa af enn omvendt? Endret 16. november 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Grafikken knuser jo virkelig doom3!! Lenke til kommentar
Averon Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Holder på å laste ned fra steam ,nå har det gått helt i stå ,bare 48% er nedlastet siden midnatt. Føler med deg, men hvis det er noen trøst, så ha heller ikke jeg fått sjangsen til å spille ennå. Vi har jo absolutt noe å glede oss til Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Steike F i Hel**** sitter på xp-m med vannkjøling klokka til 2600mHz eit PC x800xt PE og 1024 mb minne derav er køyrer to brikker i dual på nf7 ver 2 kort med ein raptor 74 diks og det hakker F meg med nyaste ati drivere og og nyaste chipsett drivere! det hakker tom på 1280x1024 med alle detaljer slått av! hjelp! nokon med samme problem? korleis drivere er best? ke heiter det programme for å fjerne alle drivere? Lenke til kommentar
Treat Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 noen som vet om elkjøp har fått inn CE pakken ? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 noen som vet om elkjøp har fått inn CE pakken ? Jeg var innom Elkjøp Ålesund for noen timer siden, var bare "vanlige" hl2 pakker der. Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Steike F i Hel**** sitter på xp-m med vannkjøling klokka til 2600mHz eit PC x800xt PE og 1024 mb minne derav er køyrer to brikker i dual på nf7 ver 2 kort med ein raptor 74 diks og det hakker F meg med nyaste ati drivere og og nyaste chipsett drivere! det hakker tom på 1280x1024 med alle detaljer slått av! hjelp! nokon med samme problem? korleis drivere er best? ke heiter det programme for å fjerne alle drivere? aj. skjønner frustrajoen din her, og allikevel kan jeg ikke holde meg for en liten kjapp en: Programmet for å fjerne alle drivere heter "Format C:"..... sorry, men ønsker deg lykke til! Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Steike F i Hel**** sitter på xp-m med vannkjøling klokka til 2600mHz eit PC x800xt PE og 1024 mb minne derav er køyrer to brikker i dual på nf7 ver 2 kort med ein raptor 74 diks og det hakker F meg med nyaste ati drivere og og nyaste chipsett drivere! det hakker tom på 1280x1024 med alle detaljer slått av! hjelp! nokon med samme problem? korleis drivere er best? ke heiter det programme for å fjerne alle drivere? aj. skjønner frustrajoen din her, og allikevel kan jeg ikke holde meg for en liten kjapp en: Programmet for å fjerne alle drivere heter "Format C:"..... sorry, men ønsker deg lykke til! ja har tenkt på den ei stund... men får ikkje lasta ned spele før i morgon sikkert... og det er litt surt... Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Steike F i Hel**** sitter på xp-m med vannkjøling klokka til 2600mHz eit PC x800xt PE og 1024 mb minne derav er køyrer to brikker i dual på nf7 ver 2 kort med ein raptor 74 diks og det hakker F meg med nyaste ati drivere og og nyaste chipsett drivere! det hakker tom på 1280x1024 med alle detaljer slått av! hjelp! nokon med samme problem? korleis drivere er best? ke heiter det programme for å fjerne alle drivere? 1: Prøv å klokke ned CPU'en din selvom det "ikke har vært et problem før" 2: Programmet heter DriverCleaner Lenke til kommentar
smy Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 fy **** det e nais gikk glatt på alt kjøre på 1280*1024 og alt på high og 4aa og 8af sånt står sånt * påside av går fint det må være årest spill !!! Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Steike F i Hel**** sitter på xp-m med vannkjøling klokka til 2600mHz eit PC x800xt PE og 1024 mb minne derav er køyrer to brikker i dual på nf7 ver 2 kort med ein raptor 74 diks og det hakker F meg med nyaste ati drivere og og nyaste chipsett drivere! det hakker tom på 1280x1024 med alle detaljer slått av! hjelp! nokon med samme problem? korleis drivere er best? ke heiter det programme for å fjerne alle drivere? 1: Prøv å klokke ned CPU'en din selvom det "ikke har vært et problem før" 2: Programmet heter DriverCleaner takkar skal teste det no Lenke til kommentar
mgsninja Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Akkurat vært på Elkjøp og plukka ut 2 stk. HL2. En til min bror og en til meg Heldigvis var det DVD versjonen og 299,- stykke. Eg får vel installere det nå Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Kom akkuratt hjem fra Elkjøp med HL 2 og var i himmelen, helt til instalasjonen. instalasjonen gikk helt greit intil: klikke her for å registrere ern steam account: Helt greit tenkte jeg og trykket men inn for å regisrere, men får ikke opp hele siden, bare en hvit firkant og en grå bakgrunn . noen som vet om et annen sted å registere steam account istedet for : http://www.vugames-europe.com/Eregistratio...it.aspx?lang=UK håper på hjelp FORT EDIT: prøvde også hjemme siden ser ut som hele har crashet http://uk.vugames-europe.com/home.aspx Endret 16. november 2004 av I hate Compaq Lenke til kommentar
asad Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 400 spenn for et spill, uten ekse, manual eller noen ting over stream. Hmm. litt tvilsomt det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå