timmstokke Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Ah- forresten; Kan noen bekrefte/avkrefte at HL for Source også ble lansert i dag? Har tenkt å ta det før HL2 bare for å bevare det så lenge som mulig Half-Life: Source ble lansert (på STEAM i alle fall) samtidig som HL2. Jeg har ikke testet det, men pre-loadet nettop siste biten og fikk spørsmål om jeg ville begynne å spille HL:S. Nei takk, vil heller videre i HL2. Beste spillet ever, altså. Seriøst. Endret 16. november 2004 av timmstokke Lenke til kommentar
General_musa Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 akkurat sendt mail med kjerringa, spillet er TØFT. hakker på pc`n min av en eller annen plagsom grunn(amd64 3200+, x800pr0@xt...) men men finner nok ei løsning. ps, hvis noen av dere fra gruppa mi på skolen leser dette: jeg ska ha opppgaven ferdig før fredag.... magnus Lenke til kommentar
fluke2k Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Dette spillet er bare HELT RÅTT!!! har spilt ca. 2 timer nå og det blir bare bedre, og bedre.. (om mulig) Nå MÅ jeg på jobb:( Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Er det noen som har kjøpt standard spillet i butikken og får tilbud igjennom steam, om å laste ned DoD og HL: source? Eller må man kjøpe de igjennom Steam? Lenke til kommentar
fluke2k Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Er det noen som har kjøpt standard spillet i butikken og får tilbud igjennom steam, om å laste ned DoD og HL: source? Eller må man kjøpe de igjennom Steam? HL:Source følger med i disse versjonene: Steam: Silver eller Gold Butikk: Spesial utgaven av spillet Lenke til kommentar
Gatts Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Æsj. Elkjøp hadde det ikke inne. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Æsj. Elkjøp hadde det ikke inne. HVOR??? Herregud, si nå hvor da!? Ingen mening med å skremme vettet av folk med en sånn post uten å si hvor det er! Hvilken Elkjøp!?!?! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Er på jobb selv. Aaarrrrggghhhh....Fa** ta dette arbeidslivet Hehehehe w0rd jeg får ikke spilt det før imorgen kveld Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Sitter å spiller det nå, det er bare genialt: Digger de drorene som kommer flygende heletiden med knivblader - spiller baseball med q-beinet. Går faktisk helt glatt på min 2.6 @ 3Ghz med Radeon 9800PRO - og er faktisk like spillbart på broren min sin PC med 2.53GHz og GeForce 4600TI. Lurer på en ting; er det ulovelig å spille HL2 på 2 PCer samtidig? Jeg sitter på min PC og spiller med broren min sitt spill samtidig - Det er liten intern konkuranse her... Edit: noen som har spillt helt gjennom det ennå? Endret 16. november 2004 av Dasset Lenke til kommentar
Gatts Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 MIN elkjøp! (Kongsvinger) Lenke til kommentar
camxer Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Sitter å spiller det nå, det er bare genialt: Digger de drorene som kommer flygende heletiden med knivblader - spiller baseball med q-beinet. Går faktisk helt glatt på min 2.6 @ 3Ghz med Radeon 9800PRO - og er faktisk like spillbart på broren min sin PC med 2.53GHz og GeForce 4600TI. Lurer på en ting; er det ulovelig å spille HL2 på 2 PCer samtidig? Jeg sitter på min PC og spiller med broren min sitt spill samtidig - Det er liten intern konkuranse her... Edit: noen som har spillt helt gjennom det ennå? Hvor mye RAM har du og broren din da??? Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Er det noen som har kjøpt standard spillet i butikken og får tilbud igjennom steam, om å laste ned DoD og HL: source? Eller må man kjøpe de igjennom Steam? HL:Source følger med i disse versjonene: Steam: Silver eller Gold Butikk: Spesial utgaven av spillet Men går det ikke ann å få tak i dem som enkelt "spill"/"pakker" i etterkant? For de som ikke vil vente med å spille HL2 til Spesial utgaven kommer og ikke vil kjøpe det over steam? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Til alle heldige ******** som har fått prøvd å spille; hvordan er fysikken? Kan man liksom ødelegge alt av planker og shit? Lenke til kommentar
fluke2k Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Er det noen som har kjøpt standard spillet i butikken og får tilbud igjennom steam, om å laste ned DoD og HL: source? Eller må man kjøpe de igjennom Steam? HL:Source følger med i disse versjonene: Steam: Silver eller Gold Butikk: Spesial utgaven av spillet Men går det ikke ann å få tak i dem som enkelt "spill"/"pakker" i etterkant? For de som ikke vil vente med å spille HL2 til Spesial utgaven kommer og ikke vil kjøpe det over steam? Nope.. sorry Lenke til kommentar
fAight Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Går faktisk helt glatt på min 2.6 @ 3Ghz med Radeon 9800PRO - og er faktisk like spillbart på broren min sin PC med 2.53GHz og GeForce 4600TI. Hva er grafikk instillingene dine, oppløsning? Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Sitter å spiller det nå, det er bare genialt: Digger de drorene som kommer flygende heletiden med knivblader - spiller baseball med q-beinet. Går faktisk helt glatt på min 2.6 @ 3Ghz med Radeon 9800PRO - og er faktisk like spillbart på broren min sin PC med 2.53GHz og GeForce 4600TI. Lurer på en ting; er det ulovelig å spille HL2 på 2 PCer samtidig? Jeg sitter på min PC og spiller med broren min sitt spill samtidig - Det er liten intern konkuranse her... Edit: noen som har spillt helt gjennom det ennå? Hvor mye RAM har du og broren din da??? 1024MB (PC3200) på begge... Edit: kjører 1024*768, har bare ikke klart å rote meg inn i menyen ennå, men 1024*768 er jo en meget komfortabel oppløsning - kjører alt på standard, skal sjekke. Endret 16. november 2004 av Dasset Lenke til kommentar
fluke2k Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Kjører alt på MAX (6xAA/16xAF) i 1280x1024 oppløsning... En fryd for øyet. Glir _veldig_ glatt;) Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 trist å IKKE HA INTERNETT Lenke til kommentar
jihn Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 faen ass, spillet stopper når jeg skal loade hovedmenyen. klikk så skjer d ikke en dritt mere, nytter ikke å gå ut i xp ellr no heller for skjermbildet vil ikke skifte seg, ligger bare der med den dumme bakgrunnen Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Da var Half-Life 2 i hus Jeg sto og banka på døra til Elkjøp klokken 09:55, var første mann inne og kjøpte det Hadde selvsagt litt problemer under installasjonen, måtte slette Steam for å få det til å funke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå