The Stig Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Ser det er mange som har stått tidlig opp til denne spente time! Vært nede og ordnet meg god frokost, så nå skal jeg spille til ca 11:15 for og dra på skole etterpå Til mer spilling når jeg kommer hjem! Lenke til kommentar
Gunlab Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Tror nok du tar litt feil der fluke2k... Altså hva skal en stakkars bonde i indre gokk gjøre hvis han kjøper HL2 i julegave til gårdsgutten??? Nei, det skal kunne spilles uten inett også (retail versjonen). Feil, du MÅ ha internett for å kunne spille HL2. Noe som er DERITT-kjipt gjort mot alle de som faktisk ikke har nett. er det noen som ikke har inett ? seriøst spm... Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Tror nok du tar litt feil der fluke2k... Altså hva skal en stakkars bonde i indre gokk gjøre hvis han kjøper HL2 i julegave til gårdsgutten??? Nei, det skal kunne spilles uten inett også (retail versjonen). Feil, du MÅ ha internett for å kunne spille HL2. Noe som er DERITT-kjipt gjort mot alle de som faktisk ikke har nett. er det noen som ikke har inett ? seriøst spm... Neida min venn! Det står her på Ati tilbudet som jeg fikk på e-post for ca 1-2år siden: "If you however do not have a internet connection, we would please ask you to order the retail copy. This version av the game willl be able to use without a internet connection. This copy is avalible 1-2 months after official game realse" -ATI Customor Support, HL2 offer Nåja, har ikke tenkt og henge meg mer opp i dette da jeg egentlig ikke kunne gitt mer F*** da det er ca 25min igjen til det sleppes! Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 om jeg kjøper det på elkjøp må jeg vel ikke aktivere det? Lenke til kommentar
Nemesissy2 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Da er det 16 minutter igjen til at Steam-nettverket kræsjer! Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 om jeg kjøper det på elkjøp må jeg vel ikke aktivere det? Jo, det må du Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 lurer på hvor lang tid det vil ta å få registrert det igjennom et nettverk som kommer til å være sykt belasta om 13 minutter Lenke til kommentar
Dunker Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Er hypp på å prøve det....men sitter på skolen nå og når jeg kommer hjem da blir det gaming!!!! Lenke til kommentar
Nemesissy2 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 *Slurp* "Ahhhhh...." Lenke til kommentar
Averon Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Ja dette blir spennende å se. Skal det bare dekrypteres eller hva skjer? Håper ikke det er mange mb som skal lastes ned. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Neida min venn! Det står her på Ati tilbudet som jeg fikk på e-post for ca 1-2år siden: "If you however do not have a internet connection, we would please ask you to order the retail copy. This version av the game willl be able to use without a internet connection. This copy is avalible 1-2 months after official game realse" -ATI Customor Support, HL2 offer Nåja, har ikke tenkt og henge meg mer opp i dette da jeg egentlig ikke kunne gitt mer F*** da det er ca 25min igjen til det sleppes! Det var to år siden..... Nå er tingene anderledes. Hvis du leser i media om spillet burde du hatt fått det med deg. Det har skapt en del rabalder. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Gud jeg håper ikke alt krasjer.. :S Nå er det forøvrig ca 7 minutter igjen! Lenke til kommentar
Averon Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Er hypp på å prøve det....men sitter på skolen nå og når jeg kommer hjem da blir det gaming!!!! Uff. Jegg sitter hjemme nå, men må stikke på skolen akkurat i dette øyeblikk Blir nok dårlig med fokus på skolearbeid i dag Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hvorfor respekterer ikke Elkjøp HL2 lanseringen og åpner sjappene klokken 09:00 idag? Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Noen som vil vedde på om Steam krasjer eller ikke? Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 *vente i spenning* Lenke til kommentar
Averon Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Sykt mange brukere inne på denne tråden forresten. Måtte bare si det. Hjelp så spennende dette er. Det kribler i magen. Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg tror IKKE steam kræsjer !!!! hhehehehe *krysser fingre og tær* Hold oss andre som jobber idag oppdatert på status ! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Nå er det 4 minutter igjen! Er så veldig veldig veldig redd for at Steam krasjer... Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Refreshes steam vinduet automatisk, så man ser med en gang det er tilgjengelig? Eller må man gjøre noe spesielt tro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå