levlex Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Trykkfølsomt fra Qtek Qtek lanserte en ny PDA-telefon i dag ved navn S100. Modellen byr blant annet på megapikselkamera, trykkfølsom skjerm og en rekke PDA-funksjoner vi sjelden har sett i en og samme pakning før. Les artikkelen her Lenke til kommentar
DeeJayVZ Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Aaaaaaaarghhhh! Pokker ta!! Hvorfor fulgte jeg ikke mere med? Har nylig bestillt 8010 og får den i morgen. Jaja, da blir det bytte til jul! God jul til meg, jeg har vært snill gutt i år og fortjener å gi meg selv denne i julegave! Qtek har virkelig lagt gullegget nå i sitt 6. forsøk. Jeg tror Symbian som operativsystem endelig skal få skikkelig konkurranse når man ser hva Windowsbaserte telefoner kommer med av maskinvare og hvilke enorme muligheter som ligger i disse telefonene. 416MHz (!!) prosessor, MMC/SD-kort, 1,23Megapixler... Qtek er nybrottsarbeideren i Norge og all honør til de. Dette blir min 3. SmartPhone og jeg kommer ALDRI til å gå tilbake til Symbian! Tipper denne kommer til å koste ca. 6.500,- altså noe mindre enn 9090 på grunn av manglende WLAN og EDGE. DeeJayVZ Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Har 2020'n selv, vurderte å bytte den i en 9090, men det er så mange som har problemer med den. Lurer nå på om jeg skal satse på den lille lekre. Den er jo bare sinnsykt sexy Lenke til kommentar
Algron Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Minner meg om iPod Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Har 2020'n selv, vurderte å bytte den i en 9090, men det er så mange som har problemer med den. Lurer nå på om jeg skal satse på den lille lekre. Den er jo bare sinnsykt sexy tror heller det er omvendt, eneste som plager meg er en dårig utnyttelse av mhz. Men men P910i er langt i fra bedre. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Ser ut til at den har 2,5mm sub-minijack. Går det an å bruke overganger elns for å kunne koble til hodetelefoner med 3,5mm minijack? Lenke til kommentar
gotark Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Ser ut til at den har 2,5mm sub-minijack. Går det an å bruke overganger elns for å kunne koble til hodetelefoner med 3,5mm minijack? I could be mistaking, but: Antageligvis, da det er bare størrelsen på pluggen som er forskjellig, ikke signalet som sendes gjennom den. men: ÅÅÅÅÅÅÅÅ, jeg begynner straks å spare. Jeg må alltid lese igjennom spesifikasjoner før jeg lar meg rive med. Og etterhvert som jeg leste, fant jeg bare fler og fler av punktene som var viktige for meg. Den jo tynnere en T610n min! ikke mange PDAer som er så små. Eneste jeg lurer på er batteritiden. Battery * Removable and rechargeable Lithium-Ion Polymer battery, 1,200mAh AC Adapter * AC Input: 100 ~ 240V AC, 50/60Hz Ser jo ut til å være ok. iiiiii Lenke til kommentar
joku Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Minner meg om iPod Tenkte på det samme da jeg så den. :!: Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Ser ut til at den har 2,5mm sub-minijack. Går det an å bruke overganger elns for å kunne koble til hodetelefoner med 3,5mm minijack? I could be mistaking, but: Antageligvis, da det er bare størrelsen på pluggen som er forskjellig, ikke signalet som sendes gjennom den. Tenkte det jeg også, men jeg har ikke klart å oppdrive noen overganger fra 3,5mm (hunn) til 2,5mm (hann). Ihvertfall ikke på nettet. Kanskje de har det på hifi-butikker... Lenke til kommentar
gotark Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 http://www.msmobiles.com/news.php/3300.html Lenke til kommentar
gotark Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Tenkte det jeg også, men jeg har ikke klart å oppdrive noen overganger fra 3,5mm (hunn) til 2,5mm (hann). Ihvertfall ikke på nettet. Kanskje de har det på hifi-butikker... Det finnes iallefall: Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 @gotark: Kult. Så gjenstår det bare å finne hvor... Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Kult. Så gjenstår det bare å finne hvor... Her: http://www.pdanorway.com/index.php?subacti...d3ba7dbcad27bed :!: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 At det skal være så utrolig vanskelig å lage den perfekte dings da! Wlan og Edge/umts så hadde vel den vært perfekt!? Uten er den i alle fall helt uaktuell til den prisen... Lenke til kommentar
gotark Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Vel, Wlan iallefall. Tar jo alltid noen ekstra år før norske operatører får fingern ut av pompen og gir oss nye muligheter.. Ser ikke det som et direkte minus da jeg sikkert har fått meg ny mobil igjen den dagen vi har muligheten til å bruke edge. Lenke til kommentar
gotark Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 men såklart, det virker som om de aldri har tenkt å gi oss den perfekte dingsen... Lenke til kommentar
viking_s Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Merkelig nok, men ingen skriver her, at QTEK produserer ingenting, og dette r bare ODM modell, som selges under rekke andre merker. Grunnet til dette, kan være at QTEK er Svensk? Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Merkelig nok, men ingen skriver her, at QTEK produserer ingenting, og dette r bare ODM modell, som selges under rekke andre merker.Grunnet til dette, kan være at QTEK er Svensk? Hvorfor skulle vi skrive det? Hehe. Det spiller jo liten rolle for oss forbrukere hvem som lager ditt og datt i mobilen, så lenge det er sluttprodusenten som leverer et produkt som gir oss det vi vil ha. Alle store mobilfirmaer bruker andre til å lage noen av sine mobiler. Eksempel er BenQ som har laget mange mobiler for bl.a. Nokia. Lenke til kommentar
viking_s Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Men de selges KUN av NOKIA. That is the point. Men når samme modell selges av flere, kun logo er som annerledes. Vedr BenQ. Snart skal de selge telefoner som eget brand. Blir den maken til NOKIA? Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Kort oppsummert så er vel S100 en 2020 i mindre innpakning og med ny software. Har selv 2020 og vurderer å bytte til S100, men hvorfor i helv..... kan de ikke legge 3G eller EDGE støtte i disse telefonene, disse pda/telefonenen er jo som skapt for 3G hastighet. Drømmer om en S100 med 3G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg