Gå til innhold

Half-Life: forbanna steam tull!

Anbefalte innlegg

nå begynner jeg rett og slett å bli redd!

klokka er nå 20:49 og jeg kommer ikke meg inn på steam. jeg har modem, og snart har jeg lyst til å kaste hele dritten i veggen!!!! hvis dette skjer i mårra kommer jeg til å klikke mentalt, og pc'en fyker ut vinduet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, ser ut til at de fleste har noe "feil" med steam her det er litt rart.... :hmm: .... Jeg selv måtte bare skrive inn passord på nytt..

PS: kan dette være den "berømte" registreringen til hl2 som alle snakker om? Jeg tror det hvertfall, for de som har bestilt hl2 via steam eller de som har kupong.

btw jeg selv har kupong.... :)

Lenke til kommentar

Som sakt, when the valve was opend and steam came out, everything changed :D

Hater steam, det er ikke modemvennlig i det hele og det store, og får ikke jeg spillet HL2 i morgen da kommer en annen form for steam til å komme ut, og den kan være ganske varm og farlig :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541

Og så må du huske å kjøpe det :p Blir litt treigt hvis ikke..

Hadde problem med Steam i begynnelsen da det ble lansert da, men da ble den referert til som "STEAMing piece of shit"

Men sannheten er at steam har blitt mye bedre samtidig som du får bug fixere og updates via den ;)

Lenke til kommentar
øøø... er det noen som spiller det?

På slaget klokken 21.00 i kveld norsk tid lanseres det

Eller er bare artikkelen litt tidlig ute?

Jeg har kjøpt det(fikk det med skjermkortet), men får ikke aktivert det på noen måte. Noe jeg må gjøre eller?

Edit: Glem det, samme diskusjon

NB: Alle dere som lurer på om dere kan spillet spille enda, kan ta det med ro noen timer til. Half-Life 2 aktiveres ikke før klokken 09.00 tirsdag norsk tid.
Lenke til kommentar

Jeg sliter jeg og!

Har kjøpt HL2 silver edition over steam og nå kommer jeg meg ikke inn på steam!

Sliter også med irc...

Har sett på www.steampowerd.com for å finne hjelp og jeg fant det faktisk, men jeg skjønner ikke forklaringen deres.

Er det noen som kan hjelpe meg?

Har pre-loada og alt, spillte til og med CS:Source i et par uker før alt tiok en enveisbillett til H***** og ville ikke tilbake...

Her er forklaringen på mitt steam-problem ifølge FAQ på siden deres:

Firewalls

The last situation you might run into is where you used "logout and exit" and then have an internet connection problem (most typically caused by your firewall). This also happens when you delete the Clientregistry.blob file which stores your password.

In this case, when you try to run Steam, it will come up and tell you that you can't log into Steam until you connect to the internet. Because your firewall is selectively blocking only Steam (usually due to an update) you can still browse the web so it looks like you don't have an internet problem, and indeed, you don't. What you have is a firewall problem.

The solution there is to open your Firewall User Interface and remove all references to Steam.exe and HL.exe, then run Steam again. This time, your Firewall will ask you if you want to allow Steam to have access to the internet and so you say yes, and now Steam will connect to the Steam Network and ask you to log in.

In the unfortunate case where the player installed a firewall, then manually deleted the firewall directory and executables (he didn't use the add/remove uninstall tool) he might very well still have parts of the firewall running in memory where he can't see them, but they are still there trying to protect him from problems.

In this case, Steam and HL will work until the game executables get updated, and then the Firewall will see that the signatures have changed and will start blocking Steam and HL from accessing the internet.

This is the most common cause of Steam getting stuck updating and then give the message "Failed to connect to the Steam Network"

Unfortunately, there is no user interface left for the player to control the firewall, and in fact doesn't even think he has a firewall installed so he's stuck.

Usually the only way to fix this is to go re-install the same firewall or an update of that firewall and then uninstall it properly using the add/remove tool in the control panel.

If you are unable to remove the blockage and you are unable to repair your installation then often the only last option is to re-install your operating system.

Vet dette ble mye å lese, men jeg er desperat!Jeg ber på mine knær at noen av dere kan hjelpe meg...

hjelp... :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...