Gå til innhold

skall ha meg nytt skjermkort til 1000 kr?

Yonaz

Anbefalte innlegg

Hva med 6600gt? Dette skal koste litt under 2000 og skal være endel bedre enn 9800xt. Jeg ville gått for d. Bare jekk ned ram'en et hakk så får du bedre råd.

Hvilken prosessor er det du skal ha? Har ikke sett at du har nevnt det noe sted...

Og kan du redigere navnet på tråden? Det heter skal, ikke skall.

6600GT er vel foreløpig bare å finne med PCIe...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
9800 pro er et meget godt kort..

jepp! det går bra på alle nye spill og koster ikke kjempe mye heller

Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor så mange mener at 9800 pro gir mest kort for penga.. :roll: Det er jo mye klokere å gå til innkjøp av et 6800 LE / x800 SE som begge koster rundt 2000 lappen.. For det første yter de et rimelig godt hakk bedre enn 9800 Pro og samtidig har den et enormt potensialet når du skal klokke siden de er kort i topprekka..

Lenke til kommentar
9800 pro er et meget godt kort..

jepp! det går bra på alle nye spill og koster ikke kjempe mye heller

Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor så mange mener at 9800 pro gir mest kort for penga.. :roll: Det er jo mye klokere å gå til innkjøp av et 6800 LE / x800 SE som begge koster rundt 2000 lappen.. For det første yter de et rimelig godt hakk bedre enn 9800 Pro og samtidig har den et enormt potensialet når du skal klokke siden de er kort i topprekka..

ENIG!

Lenke til kommentar

Er ikke alle 6800Le kortene som funker å klokke, eller å låse opp pipelines. Og mange har hatt problemer med å kortene etter å ha gjort det. x800SE er et kort som er vanskelig å låse opp pipes på. Klokkingen er jeg ikke sikker på når det gjelder x800se men på 6800le er det ikke så veldig mye man får klokket.

Edit: x800SE kortet koster nesten 3000kr på komplett, han skaø helst ha til 1000kr. 2000kr i pluss blir for mye.

Endret av MacManus
Lenke til kommentar
Er ikke alle 6800Le kortene som funker å klokke, eller å låse opp pipelines. Og mange har hatt problemer med å kortene etter å ha gjort det. x800SE er et kort som er vanskelig å låse opp pipes på. Klokkingen er jeg ikke sikker på når det gjelder x800se men på 6800le er det ikke så veldig mye man får klokket.

Men 6800LE er uansett en del bedre enn 9800pro uklokket/umoddet!

Lenke til kommentar

Men 6800LE er uansett en del bedre enn 9800pro uklokket/umoddet!

Mulig det, men han skulle jo egentli hatt til ca 1000kr, og LE kortet er jo dyrere enn 9800pro, ca 500kr mer. Det er litt når man allerede har oversteget grensen.

Lenke til kommentar

Edit: x800SE kortet koster nesten 3000kr på komplett, han skaø helst ha til 1000kr. 2000kr i pluss blir for mye.

Jeg snakker ikke om 256 mb kortet.. Det kortet jeg har i siggen min er et 128 mb kort som kosta 1200 + fra et x300 SE (Som koster 600 kr på komplett) Men trur ikke dette kortet er kommet enda..

Lenke til kommentar

Jeg snakker ikke om 256 mb kortet.. Det kortet jeg har i siggen min er et 128 mb kort som kosta 1200 + fra et x300 SE (Som koster 600 kr på komplett) Men trur ikke dette kortet er kommet enda..

ok, så til sammen ca 1800? Da er det kanskje ikke så dårlig kjøp nei.

Lenke til kommentar

ville heller gått litt ned på cpu fra 3500 til 3200 er ikke rare forskjellen i ytelse men så koster den nesten 700kr mindre!! så kan du heller bruke 700 mer på 3dkort! åsså kan du gå for Corsair XMS 3200Xl brikkene di er meget raske meget overklokkingsvennlige og koster litt mindre en corsair tror eg :p har 1gb me denne rammen sjøl :p

Lenke til kommentar
Hva med 6600gt? Dette skal koste litt under 2000 og skal være endel bedre enn 9800xt. Jeg ville gått for d. Bare jekk ned ram'en et hakk så får du bedre råd.

Hvilken prosessor er det du skal ha? Har ikke sett at du har nevnt det noe sted...

Og kan du redigere navnet på tråden? Det heter skal, ikke skall.

6600GT er vel foreløpig bare å finne med PCIe...

Ikke nå lenger... Det er rett rundt hjørnet i agp versjon.

6600gt vs 9800pro

6600gt er jo endel bedre enn 9800pro

Endret av TT88
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...