Lanka Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg kjøpte min T630 like før sommer for hele 2600.. Og nå koster den jo 1500.. Og min har allerede vært på reperasjon 1 gang grunnet at den er treg og kameraet sluttet å funke, men nå etter firmwareoppdateringen er den litt treg etter en periode igjen. Og jeg er møkk lei denne telefonen, kan jeg levere den trege ( henger seg opp ) telefonen inn igjen og klage til El-kjøp? Noen som har erfaring med dette? Er ikke mulig å gjøre no nesten. Har behandlet telefonen veldig pent. Ikke en ripe har jeg påført min trofaste venn, men når den henger seg opp i hytt og pine må jeg ta affære. Men hva? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Tvilsomt at du kan gå til Elkjøp og bare bytte den inn, den er jo noen måneder gammel. Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 tror nokk det er forseint, de har 30dagers retur rett etter det er det nokk veldig vanskelig og få byttet den. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hvis du mener den er så treg så må den sendes på service igjen, de fastslår om den er verdt å reparere eller ikke, hvis den ikke er det får du nok tilbud om å få en lik telefon eller en tilsvarende telefon i forhold til hva den koster i dag. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Du får ikke pengene igjen hvis det var det du lurte på.. Men du kan sikkert levere den igjen og ikke få noe igjen. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Denne posten hører hjemme under 'Forhandlere og verksteder'. Flyttes! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg kjøpte min T630 like før sommer for hele 2600.. Og nå koster den jo 1500.. Og min har allerede vært på reperasjon 1 gang grunnet at den er treg og kameraet sluttet å funke, men nå etter firmwareoppdateringen er den litt treg etter en periode igjen. Og jeg er møkk lei denne telefonen, kan jeg levere den trege ( henger seg opp ) telefonen inn igjen og klage til El-kjøp? Noen som har erfaring med dette? Er ikke mulig å gjøre no nesten. Har behandlet telefonen veldig pent. Ikke en ripe har jeg påført min trofaste venn, men når den henger seg opp i hytt og pine må jeg ta affære. Men hva? Du får nok ikke byttet til ny telefon eller hevet kjøpet. Telefonen blir sannsynligvis reparert (gratis) om du leverer den inn til elkjøp igjen. Om telefonen fremdeles da er treg og umulig å ha med å gjøre, eller får dette problemet igjen etter noen måneder, så skulle jeg mene at du burde kunne få hevet kjøpet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå