Gå til innhold

Bytte tilbake min telefon?

Lanka

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte min T630 like før sommer for hele 2600.. Og nå koster den jo 1500.. Og min har allerede vært på reperasjon 1 gang grunnet at den er treg og kameraet sluttet å funke, men nå etter firmwareoppdateringen er den litt treg etter en periode igjen. Og jeg er møkk lei denne telefonen, kan jeg levere den trege ( henger seg opp ) telefonen inn igjen og klage til El-kjøp? Noen som har erfaring med dette? Er ikke mulig å gjøre no nesten. Har behandlet telefonen veldig pent. Ikke en ripe har jeg påført min trofaste venn, men når den henger seg opp i hytt og pine må jeg ta affære. Men hva?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte min T630 like før sommer for hele 2600.. Og nå koster den jo 1500.. Og min har allerede vært på reperasjon 1 gang grunnet at den er treg og kameraet sluttet å funke, men nå etter firmwareoppdateringen er den litt treg etter en periode igjen. Og jeg er møkk lei denne telefonen, kan jeg levere den trege ( henger seg opp ) telefonen inn igjen og klage til El-kjøp? Noen som har erfaring med dette? Er ikke mulig å gjøre no nesten. Har behandlet telefonen veldig pent. Ikke en ripe har jeg påført min trofaste venn, men når den henger seg opp i hytt og pine må jeg ta affære. Men hva?

Du får nok ikke byttet til ny telefon eller hevet kjøpet. Telefonen blir sannsynligvis reparert (gratis) om du leverer den inn til elkjøp igjen. Om telefonen fremdeles da er treg og umulig å ha med å gjøre, eller får dette problemet igjen etter noen måneder, så skulle jeg mene at du burde kunne få hevet kjøpet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...