Gå til innhold

Agp Porten min er fucket

Anbefalte innlegg

jeg sliter med å spille spill. Sjermkortet mitt virker fint på alle andre maskine , men på min maskin så klikker det ofte. Det bare fryser helt.

Så det er ikke sjermkortet mitt som er fucket. Det jeg lurer på er om det kan vere hovedkortet mitt som gjør at det fryser helt ? Kansje noe som er fucket med Agp porten eller biosen eller noe ?

Svar plz, trenger gode råd . Er dritt lei! :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-05-27 13:06, Speedy^ skrev:

jeg sliter med å spille spill. Sjermkortet mitt virker fint på alle andre maskine , men på min maskin så klikker det ofte. Det bare fryser helt.

Så det er ikke sjermkortet mitt som er fucket. Det jeg lurer på er om det kan vere hovedkortet mitt som gjør at det fryser helt ? Kansje noe som er fucket med Agp porten eller biosen eller noe ?

Svar plz, trenger gode råd . Er dritt lei! :/

Knalle lett ja, særlig når jeg ikke vet hva du har av hardware?!?

-KJ

Lenke til kommentar

Har/hadde same/liknende problemer med mitt skjermkort (ASUS v7700 deluxe) og hovedkort/agp port (ASUS A7V333). Hk'et er sendt til rep. Det klikket same f... kva eg gjorde oppdaterte alle drivere og programmer. Brukte ei stund eit pci kort i stadenfor mens eg fikk sjekka mitt agp kort hos ein kamerat, kortet fungerte fint hos han, og maskina mi fungerte fint med pci kortet. Da eg fikk att agp kortet satte eg det inn igjen, og da fungerte maskina fint i ca ein dag før problemene kom tilbake.

Lenke til kommentar

Hei igjenn :smile:

Du som lurte på hva hardware jeg har , her er det:

MSI K7T266 Pro , 512 DDR-ram (org.) , 1.2 Ghz (thunder-bird) , POW Geforce 3 Ti 200 (128 DDR)

System temp: 25 C* , CPU Temp : 30 C*

Det jeg og trur er at Hk`et mitt er litt fucket ?

Jeg har bare orginal drivere inne nå , menne det ser ikke ut som det hjelper!

Noen som har noen gode forslag til hva jeg kan prøve ?

Plz,trenger svar! noen hjelp mj fort. Er dritt lei !

Lenke til kommentar

Har jo lest litt om diverse inkompabilitet mellom KT266 chipsettet og ymse nVidia baserte løsninger. Tror jeg ville ha testet et annet AGP kort på den maskina di før jeg hadde vært sikker på at AGP porten er problemet.

-KJ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...