Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kan jeg bytte internettleverandør?

Anbefalte innlegg

Spør egentlig litt ut av uvitenhet. Har sett meg litt lei på at UPC har strupa linjene for fildeling etter den såkalte "oppgraderinga" av sine linjer. Har Chello plus nå og får overhodet ikke over 10 k/s i bittorrentprogram. Burde jo være noe helt annet når jeg har en så rask linje (2048/384).

Bor i borettslag og det er vel UPC som leverer til hele borettslaget. Noen som har peiling på om jeg er "stuck" med dem eller er det mulig å rett og slett bytte til hvilken som helst annen nettleverandør ?

Vennlig hilsen

Gonzo

Frustrert

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi skal vel ikke snakke om slike programmer her skal vi vel  :roll:

Jeg vet hva problemet ditt er men det vil jeg ikke snakke om..

..........sko d ver løye eller?

hvis du ikkje har innlagt telefon så tvile eg på at d går, men ring t ein ISP å spør

Endret av Hetland
Lenke til kommentar
Vi skal vel ikke snakke om slike programmer her skal vi vel :roll:

haha, for en saklig ass du er da.

Så hvis noen har problemer med datamaskinen sin, vil du ikke hjelpe, fordi data`n kan brukes til å laste ned piratvare?

:thumbup:

Lenke til kommentar

Så hvis noen har problemer med datamaskinen sin, vil du ikke hjelpe, fordi data`n kan brukes til å laste ned piratvare?

Han sa at problemet var at han ikke fikk mer enn 10kbs i BITTORRENT! det er et ulovlig program som brukes til å laste ned copies av litt av hvert skal jeg si deg.. :roll:

Lenke til kommentar

Han sa at problemet var at han ikke fikk mer enn 10kbs i BITTORRENT! det er et ulovlig program som brukes til å laste ned copies av litt av hvert skal jeg si deg.. :roll:

Og sorry for at jeg begynner med dette off-topic-greiene mine, men vet du veldig godt at det er VELDIG MYE torrenter rundt om i verden som IKKE er piratvare?

Prøv f. eks. DesertCombat (Som er et Battlefield 1942 mod) det er helt gratis!

Det trengs nok ikke å være piratvare nei :)

Så ontopic:

Men ihvertfall, har du testa linja di på ITAvisen.no?

Sjekk hva du får da :)

Mvh pavlion

Lenke til kommentar

Blizzard bruker bittorrent til World of Warcraft... Så om fyren ville laste ned World of Warcraft og fikk 10kBps, skjønner jeg at det er irriterende (laste ned 2-3 gigs på den speeden).

Mulig at du kan prøve å bytte porter i klienten du bruker (er vel dette de struper), default er vel 6881-6999. Selv bruker jeg en helt annen port range.

Lenke til kommentar
Spør egentlig litt ut av uvitenhet. Har sett meg litt lei på at UPC har strupa linjene for fildeling etter den såkalte "oppgraderinga" av sine linjer. Har Chello plus nå og får overhodet ikke over 10 k/s i bittorrentprogram. Burde jo være noe helt annet når jeg har en så rask linje (2048/384).

Jeg har Chello Plus fra UPC, men har ingen problemer med hastigheten når det gjelder BitTorrent. Bruker Azureus btw.

Vet ikke hva som kan være problemet ditt da :p

:xmas:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...