Gonzo Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Spør egentlig litt ut av uvitenhet. Har sett meg litt lei på at UPC har strupa linjene for fildeling etter den såkalte "oppgraderinga" av sine linjer. Har Chello plus nå og får overhodet ikke over 10 k/s i bittorrentprogram. Burde jo være noe helt annet når jeg har en så rask linje (2048/384). Bor i borettslag og det er vel UPC som leverer til hele borettslaget. Noen som har peiling på om jeg er "stuck" med dem eller er det mulig å rett og slett bytte til hvilken som helst annen nettleverandør ? Vennlig hilsen Gonzo Frustrert Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Har du innlagt telefon kan du bruke hvem som helst - hvis telefonsentralen har en oppgradert DSLAM Lenke til kommentar
Gonzo Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Har ikke innlagt telefon. Har kabelmodem via UPC. Gonzo Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Vi skal vel ikke snakke om slike programmer her skal vi vel Jeg vet hva problemet ditt er men det vil jeg ikke snakke om.. Endret 17. november 2004 av Kurt P Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Vi skal vel ikke snakke om slike programmer her skal vi vel Jeg vet hva problemet ditt er men det vil jeg ikke snakke om.. ..........sko d ver løye eller? hvis du ikkje har innlagt telefon så tvile eg på at d går, men ring t ein ISP å spør Endret 17. november 2004 av Hetland Lenke til kommentar
INzane_1 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 det er jo lov å prate om dette, det er mulig å laste ned lovlige filer. Hjemmelagede programmer, filmer, spill, Cracks, cheats, det er mulig å laste ned lovlige filer. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Du trenger ikke fasttelefon for å ha NextGenTel. Da får du full aksess, såfremt du har lagt opp telekabler til huset ditt. Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Vi skal vel ikke snakke om slike programmer her skal vi vel Jeg vet hva problemet ditt er men det vil jeg ikke snakke om.. haha, for en saklig ass du er da. Så hvis noen har problemer med datamaskinen sin, vil du ikke hjelpe, fordi data`n kan brukes til å laste ned piratvare? Lenke til kommentar
jrppp Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Du er vell ikke "stuck" med dem. Bindingsavtale med UPC? UPC leverer jo ikke varene, og du er ikke fornøyd, du kan si opp på dagen. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Vi skal vel ikke snakke om slike programmer her skal vi vel Jeg vet hva problemet ditt er men det vil jeg ikke snakke om.. haha, for en saklig ass du er da. Så hvis noen har problemer med datamaskinen sin, vil du ikke hjelpe, fordi data`n kan brukes til å laste ned piratvare? Han sa at problemet var at han ikke fikk mer enn 10kbs i BITTORRENT! det er et ulovlig program som brukes til å laste ned copies av litt av hvert skal jeg si deg.. Lenke til kommentar
salah Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Vi skal vel ikke snakke om slike programmer her skal vi vel Jeg vet hva problemet ditt er men det vil jeg ikke snakke om.. haha, for en saklig ass du er da. Så hvis noen har problemer med datamaskinen sin, vil du ikke hjelpe, fordi data`n kan brukes til å laste ned piratvare? Han sa at problemet var at han ikke fikk mer enn 10kbs i BITTORRENT! det er et ulovlig program som brukes til å laste ned copies av litt av hvert skal jeg si deg.. Og sorry for at jeg begynner med dette off-topic-greiene mine, men vet du veldig godt at det er VELDIG MYE torrenter rundt om i verden som IKKE er piratvare? Prøv f. eks. DesertCombat (Som er et Battlefield 1942 mod) det er helt gratis! Det trengs nok ikke å være piratvare nei Så ontopic: Men ihvertfall, har du testa linja di på ITAvisen.no? Sjekk hva du får da Mvh pavlion Lenke til kommentar
Powerade Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 BitTorrent er et hel lovelig program alle kan bruke, men ikke alle filene du laster ned gjennom det er lovelig. Men tilbake til topic Det er nok bare og forhøre seg litt hos en del ISP'er så får du nok svar på det du lurer på. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Hvordan kan en fil være ulovlig? Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Blizzard bruker bittorrent til World of Warcraft... Så om fyren ville laste ned World of Warcraft og fikk 10kBps, skjønner jeg at det er irriterende (laste ned 2-3 gigs på den speeden). Mulig at du kan prøve å bytte porter i klienten du bruker (er vel dette de struper), default er vel 6881-6999. Selv bruker jeg en helt annen port range. Lenke til kommentar
jrppp Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Enkelte isp'er bruker program som packetshaping. Men si meg, står det i noen avtaler, kontrakter dere skriver under på hos isp'ene at di kan bruke programvare for å still ned hastigheten på linja di hvis du bruker den for mye. Lenke til kommentar
jrppp Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Han sa at problemet var at han ikke fikk mer enn 10kbs i BITTORRENT! det er et ulovlig program som brukes til å laste ned copies av litt av hvert skal jeg si deg.. Stakkars Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Spør egentlig litt ut av uvitenhet. Har sett meg litt lei på at UPC har strupa linjene for fildeling etter den såkalte "oppgraderinga" av sine linjer. Har Chello plus nå og får overhodet ikke over 10 k/s i bittorrentprogram. Burde jo være noe helt annet når jeg har en så rask linje (2048/384). Jeg har Chello Plus fra UPC, men har ingen problemer med hastigheten når det gjelder BitTorrent. Bruker Azureus btw. Vet ikke hva som kan være problemet ditt da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå