Gå til innhold

Half-Life: HL2:hva gjør dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva skal dere gjøre den siste tida før århundrets spill kommer ut?

 

jeg skal slå i hjel tida med halo 2 og cz!

 

Er jeg den eneste som ser likhetene mellom Halo 2 og Half life 2?

Begge har en Stor edderkopp gående i byen som du skal drepe.

Du kjemper sammen med allierte

Begge har Aliens

Begge har biler.

Det finnes kanskje masse andre likheter..

 

Men On topic: Jeg venter til jeg får ny PC så skal jeg nok kjøpe Half life 2, i mellomtiden slår jeg ihjel den laaange ventetiden til ny data med Half life 1.

Endret av Fanta Boy
Lenke til kommentar
Bestilte hos gamesmix.com - dei sa dei sendte det på tirdag forige veke, og da burde eg fått spillet i dag. Om eg ikkje får det i morra har gamesmix.com tapt en kunde.

Ikke posten som mister en kunde eller? Gamesmix har ennå ikke levert noen spill til meg på døra, kommer altid med posten. ;)

 

Var inne å sjekket i sta og da ble det sendt i dag, kommer i løpet av morgen dagen eller onsdagen. Hvis du ha det den dagen det slippes, så er vel ikke norges postvesen det man skal stole 100% på.

Lenke til kommentar
Eg har ATi sin key! Men da står berre: You will be able to play the game as soon as it is released eller noke :p so eg rekna med at eg får spele da i måra tidleg! Klare knapt tenke skikkeli! Endelig Half-LIfe 2!

Da skal du vere i stand til å spille for ca 35 minutter sida ;)

 

edit:

og ja, igrunn blir det vel posten som har skylda. Er det mulig å finne sånn tracking number på pakken din på gamesmix kanskje?

...Ikkje det nei :thumbdown:

Endret av arve87
Lenke til kommentar
Eg har ATi sin key! Men da står berre: You will be able to play the game as soon as it is released eller noke :p so eg rekna med at eg får spele da i måra tidleg! Klare knapt tenke skikkeli! Endelig Half-LIfe 2!

Da skal du vere i stand til å spille for ca 35 minutter sida ;)

 

edit:

og ja, igrunn blir det vel posten som har skylda. Er det mulig å finne sånn tracking number på pakken din på gamesmix kanskje?

...Ikkje det nei :thumbdown:

Ja , står de ikke når du logger på og så der de står hva spill du har bestilt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...