Gå til innhold

Half-Life: HL2:hva gjør dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva skal dere gjøre den siste tida før århundrets spill kommer ut?

jeg skal slå i hjel tida med halo 2 og cz!

Er jeg den eneste som ser likhetene mellom Halo 2 og Half life 2?

Begge har en Stor edderkopp gående i byen som du skal drepe.

Du kjemper sammen med allierte

Begge har Aliens

Begge har biler.

Det finnes kanskje masse andre likheter..

Men On topic: Jeg venter til jeg får ny PC så skal jeg nok kjøpe Half life 2, i mellomtiden slår jeg ihjel den laaange ventetiden til ny data med Half life 1.

Endret av Fanta Boy
Lenke til kommentar
Bestilte hos gamesmix.com - dei sa dei sendte det på tirdag forige veke, og da burde eg fått spillet i dag. Om eg ikkje får det i morra har gamesmix.com tapt en kunde.

Ikke posten som mister en kunde eller? Gamesmix har ennå ikke levert noen spill til meg på døra, kommer altid med posten. ;)

Var inne å sjekket i sta og da ble det sendt i dag, kommer i løpet av morgen dagen eller onsdagen. Hvis du ha det den dagen det slippes, så er vel ikke norges postvesen det man skal stole 100% på.

Lenke til kommentar
Eg har ATi sin key! Men da står berre: You will be able to play the game as soon as it is released eller noke :p so eg rekna med at eg får spele da i måra tidleg! Klare knapt tenke skikkeli! Endelig Half-LIfe 2!

Da skal du vere i stand til å spille for ca 35 minutter sida ;)

edit:

og ja, igrunn blir det vel posten som har skylda. Er det mulig å finne sånn tracking number på pakken din på gamesmix kanskje?

...Ikkje det nei :thumbdown:

Endret av arve87
Lenke til kommentar
Eg har ATi sin key! Men da står berre: You will be able to play the game as soon as it is released eller noke :p so eg rekna med at eg får spele da i måra tidleg! Klare knapt tenke skikkeli! Endelig Half-LIfe 2!

Da skal du vere i stand til å spille for ca 35 minutter sida ;)

edit:

og ja, igrunn blir det vel posten som har skylda. Er det mulig å finne sånn tracking number på pakken din på gamesmix kanskje?

...Ikkje det nei :thumbdown:

Ja , står de ikke når du logger på og så der de står hva spill du har bestilt..

Lenke til kommentar

Ser at vi som har kjøpt det via Steam skulle kunne spille det kl. 2100 norsk tid (hw.no). På min steamkonto står det bare at jeg skal kunne spille spillet når det slippes. Hva skjer?!?

Må jeg vente "helt" til i morgen... :cool:

Gonzo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...