tigergutten Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Okey, lett å spørre om en ting når jeg ikke husker hva det heter men prøver fordetom Hvordan er det jeg lager et image (er ikke et image, men et sikkerhetspunkt eller lignende) i windows, slik at om jeg installerer noe som gjør at det bare blir kræsj, så kan jeg gå tilbake til siste fungerende "punkt" off, dette ble elendig, noen som fatter hva jeg mener? Er "innebygd" i windows Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Det du lurer på heter "Systemgjenoppretting", og det finnes i WinXP/ME. Gå til Start ->Alle programmer ->Tilbehør ->Systemverktøy ->Systemgjenoppretting (System recovery). Der får du valget mellom enten gå tilbake til et tidligere opprettet punkt, eller å lage et gjenopprettingspunkt selv - hvis du skal installere usikker software e.l... Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Takker Var akkurat dette jeg mente... (hehe) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå