Gå til innhold

Half-Life 2 omtale oppsummeringer.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gamespot sitt forum OVERKJØRT med klager!

Les hvordan Gamespot's Forum blir overkjørt med Klager på review'en til Gamespot.

Ser ikke helt hvordan folk kan klage uten å ha testet spillet.

Ja det reagerte jeg på og....

Det er så typisk. Alle er så overbevist om at dette er alle spills Messias at de blir forbanna om en kritiker er en smule kritisk :p

Med så høye forventninger som folk her har er mange dømt til å bli skuffet tror jeg.

Lenke til kommentar
Jeg nekter tro at Halo2 er bedre enn Halflife2, men jeg regner med at de regner at halo2 er 9,4 i forhold til andre KONSOLLspill, og halflife 2 er i forhold til andre PCSPILL

Selvsagt gjør de det. Jeg vet ikke om XBox-spill bare sammenlignes med spill fra samme platform eller fra konsoll generelt...

Lenke til kommentar

Den anmeldern gikk inn for og slite HL2 opp i biter... Jeg liker han på gamespot som anmeldte doom3, han fokuserer mer på det positive å han får frem hvorfor spillet får karakteren det får.

I denne anmeldelsen skjønte jeg ikke hvorfor spillet fikk 9.2, Alt var jo nesten negativt ifølge han. Eller han unnlot og nevne det positive... Når han kritiserer småting som er ganske innlysende på et slikt fps som f.eks lite frihet med buggy'n blir det for teit. Hva forventet han egentlig? far cry blandet med flashpoint og en liten anelse need for speed? Så kritiserer han vanskelighetsgraden. Jeg har enda ikke slit med et fps med saving hvor man vil. At fiendene er svake i forhold til våpnene kan jeg jo ikke forsvare siden jeg ikke har spilt det.

Orker ikke skrive mer nå det er sent.

Nei denne karen satt seg ned med spillet og bestemte seg for og ikke like det fra første stund. Grafikken måtte han bare skryte av, eller hadde folk sett rett gjennom svartmalingen hans av HL2.

Min anmeldelse kommer i morgen, Å la oss for guds skyld håpe at jeg ikke er like negativt innstilt som denne karen etter et par timers spilling.

jeje, see you in city 17 ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...