Windoge Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Gamespot sitt forum OVERKJØRT med klager!Les hvordan Gamespot's Forum blir overkjørt med Klager på review'en til Gamespot. Ser ikke helt hvordan folk kan klage uten å ha testet spillet. Lenke til kommentar
ToXciK Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Gamespot sitt forum OVERKJØRT med klager!Les hvordan Gamespot's Forum blir overkjørt med Klager på review'en til Gamespot. Ser ikke helt hvordan folk kan klage uten å ha testet spillet. Ja det reagerte jeg på og.... Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Gamespot sitt forum OVERKJØRT med klager!Les hvordan Gamespot's Forum blir overkjørt med Klager på review'en til Gamespot. Ser ikke helt hvordan folk kan klage uten å ha testet spillet. Ja det reagerte jeg på og.... Det er så typisk. Alle er så overbevist om at dette er alle spills Messias at de blir forbanna om en kritiker er en smule kritisk Med så høye forventninger som folk her har er mange dømt til å bli skuffet tror jeg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Det står på gamespot at hidtorien skuffer mest...mange ubesvarte spørsmål og sånne ting..menmen de får vi vel svar på i treern Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) HomeLan gav spillet 9.7 http://www.homelanfed.com/index.php?id=27508\ Heavy trafikk paa siden, funker med refresh Edit: Fikk ikke til thumbup Endret 15. november 2004 av M@R7!N Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg nekter tro at Halo2 er bedre enn Halflife2, men jeg regner med at de regner at halo2 er 9,4 i forhold til andre KONSOLLspill, og halflife 2 er i forhold til andre PCSPILL Lenke til kommentar
guezz Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg nekter tro at Halo2 er bedre enn Halflife2, men jeg regner med at de regner at halo2 er 9,4 i forhold til andre KONSOLLspill, og halflife 2 er i forhold til andre PCSPILL Selvsagt gjør de det. Jeg vet ikke om XBox-spill bare sammenlignes med spill fra samme platform eller fra konsoll generelt... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Halo 2 var tildels kjedelig. Alt for lik første utgaven. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Skuffelse og hysteria. That's the way hype goes. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Half-Life 2 har fått 10/10 i grafikk i flere tester. Er ikke denne grafikkmotoren over 1 år gammel? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Kanskje de faktisk har laget PENE textures på ting og tang? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Half-Life 2 har fått 10/10 i grafikk i flere tester. Er ikke denne grafikkmotoren over 1 år gammel? de har sikkert oppdatert den i ny å ne, slik at den skal "henge" med dagen gfx Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Double post ... Endret 15. november 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Den anmeldern gikk inn for og slite HL2 opp i biter... Jeg liker han på gamespot som anmeldte doom3, han fokuserer mer på det positive å han får frem hvorfor spillet får karakteren det får. I denne anmeldelsen skjønte jeg ikke hvorfor spillet fikk 9.2, Alt var jo nesten negativt ifølge han. Eller han unnlot og nevne det positive... Når han kritiserer småting som er ganske innlysende på et slikt fps som f.eks lite frihet med buggy'n blir det for teit. Hva forventet han egentlig? far cry blandet med flashpoint og en liten anelse need for speed? Så kritiserer han vanskelighetsgraden. Jeg har enda ikke slit med et fps med saving hvor man vil. At fiendene er svake i forhold til våpnene kan jeg jo ikke forsvare siden jeg ikke har spilt det. Orker ikke skrive mer nå det er sent. Nei denne karen satt seg ned med spillet og bestemte seg for og ikke like det fra første stund. Grafikken måtte han bare skryte av, eller hadde folk sett rett gjennom svartmalingen hans av HL2. Min anmeldelse kommer i morgen, Å la oss for guds skyld håpe at jeg ikke er like negativt innstilt som denne karen etter et par timers spilling. jeje, see you in city 17 Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 ja bare la de klage, dere kan jo lage en *SPILLERNES OMTALE* forum emne ting, tipper kanskje 1 mill kopier forsvinner iløpet av par dager...hmmm, må vel på narvesen imorgen Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Vil bare si at gamer.no sin forumdel steg flere hakk på seriøsitetsskalaen da jeg så nivåeet på gamespot sitt forum. Gamer-gjengen er ikke såååå ille allikevel Og drit nå i reviews..spill spillet selv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå