Deadringer Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hvem blir med på og sendte sinte brev til Jason Ocampo(Han som andmeldte)? JEG! Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 IGN hadde den beste anmeldelsen syns jeg, ingen spoilere men alikevel informativ. Gamespot vet jeg ikke helt, hørtest ut som fyren ikke likte spillet noe særlig. Dessverre så var den noen bittesmå spoilers i hans anmeldelse (såg video'en). Men ikke blir skuffet over dette folkens, HL2 er et godt spill! Og en skuffelse som Doom 3 var for mange vil ikke skje med HL2. Det er jeg 100% sikker på! Enig, omtalen kommer jo også ganske mye an på den personen som skrev det. Om han likte det eller ikke? Om han i det heletatt liker den typen spill som HL² er. Skrev han omtalen alene, det har jo også mye å si. Nei, vi får vente til i morra for å gi vår EGEN avgjørelse, istedet for å høre på masse crap fra andre Lenke til kommentar
Campari Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg synes dette ser bra ut Gamespot som gir den laveste scoren, 9,2. Og de er kjent for å være kritiske. Neida, mange gode karakterer hittil. Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Enig med Zeph og TCi. Her er det bare å vente å gjøre seg opp sin egen mening. Det blir helt sikkert et supert spill. Ikke lenge til nå Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 noen som har funnet noen norske/skandinaviske anmeldelser ennå ?, de kommer vel kanskje imorgen ? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Gamespot sitt forum OVERKJØRT med klager! Les hvordan Gamespot's Forum blir overkjørt med Klager på review'en til Gamespot. Lenke til kommentar
Campari Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Smak og behag uansett. På IGN sier anmelderen at historien er bra fortalt med mange tvister mens Gamespots sin ble skuffet. Jeg er sikker på at dette vil bli det mest underholdende FPS spillet siden Half-Life... Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 he he tony hawk 3 fikk karakter 10 som ett av tre spill hos gamespot hhee Lenke til kommentar
Campari Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Det er jo egentlig helt latterlig. IGN's anmeldelse sier AI'en er veldig bra, mens Gamespot er skuffet. Og som tidligere nevnt snakker de helt forksjellig om historien. Har de spilt samme spill? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Begynner og miste troen på Gamespot, selvfølgelig har de kritiske andmeldelser, men de vil bare ta seg selv ut av mengden.9.2 er en veldig dårlig score i forhold til 9.8(som den fikk av IGN). Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Det betyr jo at det definitivt kjem ein oppfølgar\tilleggspakke Slikt som gjøres med de fleste store spill samt filmer om dagen, alltid greit å ha muligheten for oppfølgere åpent. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Det betyr jo at det definitivt kjem ein oppfølgar\tilleggspakke Slikt som gjøres med de fleste store spill samt filmer om dagen, alltid greit å ha muligheten for oppfølgere åpent. Agreed, noe som gamespot overhodet ikke la vekt på.. Men de om det Lenke til kommentar
smetho Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Likte ikke at gamespot hadde spoilers, og det helt uten advarsler. Ble heldigvis skeptisk tidlig og leste ikke resten av reviewet. Sitter og leser IGN sitt nå... Vel, ikke lenge til vi får spille det selv, så Lenke til kommentar
Campari Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Gleder meg sykt. Bare gode omtaler jo! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 BTW: Han Jason fyren som andmeldte hos gamespot er en Konsoll Fanboy. Det forklarer hvorfor han er så (Sett inn ord). Lenke til kommentar
Campari Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 BTW: Han Jason fyren som andmeldte hos gamespot er en Konsoll Fanboy. Det forklarer hvorfor han er så (Sett inn ord). For alt vi vet kan han jo ha rett! Lenke til kommentar
guezz Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Surprisingly, Half-Life 2's story is one of the most disappointing aspects of the game. The first half of the game feels a bit unfocused, while the second half seems rushed. Even worse, the story leaves behind a mess of unanswered questions, and it doesn't touch on any of the lingering questions left over from the first game. Valve likes to leave tantalizing hints and tidbits everywhere in the game, but few of these actually develop into anything interesting, and by the end you're left wondering what the game was all about. In many ways, Half-Life 2 feels like the middle chapter in a much larger story, and it suffers as a result. Edit: SPOILER De har ikke fått med seg at Half Life 3 kommer. Endret 15. november 2004 av guezz Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Half-Life 2 feels like the middle chapter in a much larger story Hmmmm... så Half life var nummer 1. Half life 2 var nummer 2. Half life 3 er allerede på tegnebordet. Vil ikke da Half life 2 være det midtre kapittelet? Toske-anmelder....... Lenke til kommentar
ToXciK Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jaja uansett så er ikke 9.2 en dårlig score da. Skulle vente til CE versjonen kommer jeg men dette begynner å bli for mye for meg..... Har ikke gledet meg like mye til et spill siden Final Fantasy VIII! (Stor FF Fan) Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Blir nok som med Matrix det her. 1'ern var bra, 2'ern dårlig og 3'ern sugde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå