Gå til innhold

Half-Life 2 omtale oppsummeringer.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
IGN hadde den beste anmeldelsen syns jeg, ingen spoilere men alikevel informativ. Gamespot vet jeg ikke helt, hørtest ut som fyren ikke likte spillet noe særlig. Dessverre så var den noen bittesmå spoilers i hans anmeldelse (såg video'en).

Men ikke blir skuffet over dette folkens, HL2 er et godt spill! Og en skuffelse som Doom 3 var for mange vil ikke skje med HL2. Det er jeg 100% sikker på!

Enig, omtalen kommer jo også ganske mye an på den personen som skrev det.

Om han likte det eller ikke? Om han i det heletatt liker den typen spill som HL² er.

Skrev han omtalen alene, det har jo også mye å si.

Nei, vi får vente til i morra for å gi vår EGEN avgjørelse, istedet for å høre på masse crap fra andre ;)

Lenke til kommentar

Det betyr jo at det definitivt kjem ein oppfølgar\tilleggspakke

Slikt som gjøres med de fleste store spill samt filmer om dagen, alltid greit å ha muligheten for oppfølgere åpent. :)

Agreed, noe som gamespot overhodet ikke la vekt på..

Men de om det

Lenke til kommentar
Surprisingly, Half-Life 2's story is one of the most disappointing aspects of the game. The first half of the game feels a bit unfocused, while the second half seems rushed. Even worse, the story leaves behind a mess of unanswered questions, and it doesn't touch on any of the lingering questions left over from the first game. Valve likes to leave tantalizing hints and tidbits everywhere in the game, but few of these actually develop into anything interesting, and by the end you're left wondering what the game was all about. In many ways, Half-Life 2 feels like the middle chapter in a much larger story, and it suffers as a result.

Edit:

SPOILER

De har ikke fått med seg at Half Life 3 kommer. :roll:

Endret av guezz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...