notarget Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Mange nye bilder Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 IGN ga spillet 9.7 Lenke til kommentar
notarget Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 It really is hard to stop talking about a game that is so good. IGN Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Har Gamespot og IGN vært hos Valve og testa spelet i 24 timar? Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Surprisingly, Half-Life 2's story is one of the most disappointing aspects of the game. The first half of the game feels a bit unfocused, while the second half seems rushed. Even worse, the story leaves behind a mess of unanswered questions, and it doesn't touch on any of the lingering questions left over from the first game. Kjipern, det var liksom det jeg gleda meg mest til.... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Det betyr jo at det definitivt kjem ein oppfølgar\tilleggspakke Lenke til kommentar
nord Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 alt dette hørtes nesten skuffende ut. reprise av Doom3 floppen, alle sider gir toppkarakter og ingen sider som sier sannheten.. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Ja, men trudde at historen i spillet skulle få bedre omtale etter seks års utvikling av spillet. Lenke til kommentar
sindreskalsykle Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Ja blei litt nervøs nå, men hva var det egentlig de var så kritiske til? story og litt mangel på HL-MP? noe mer? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Hvem blir med på og sendte sinte brev til Jason Ocampo(Han som andmeldte)? Endret 15. november 2004 av Fanta Boy Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg får ikke den anmeldelsen helt til å stemme med karakteren 9.2. Jeg synes spillet blir beskrevet som ganske middelmådig. Dårlig AI, dårlig historie. Bra grafikk, bra fysikk. Lukter Doom 3 av dette. Litt urolig nå, men håper det retter seg opp i morgen 0900. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Jeg får ikke den anmeldelsen helt til å stemme med karakteren 9.2. Jeg synes spillet blir beskrevet som ganske middelmådig. Dårlig AI, dårlig historie. Bra grafikk, bra fysikk. Lukter Doom 3 av dette. Litt urolig nå, men håper det retter seg opp i morgen 0900. Jeg forstår heller ikke hvorfor han gir så høyt som 9.2... Utifra hva han sier burde det jo ha blitt 8.5 eller noe... Hmm... her er det noe som ikke stemmer... Endret 15. november 2004 av Odland81 Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 alt dette hørtes nesten skuffende ut. reprise av Doom3 floppen, alle sider gir toppkarakter og ingen sider som sier sannheten.. gamespot ga da doom3 8.5 Dessuten, hvis de gir halo2 bedre score enn halflife2 trenger ikke det ha noe å si, for er garantert egne folk som anmelder for de forskjellige plattformene. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 han var jo veldig kritisk, klagde i tillegg på at man ikke kunne kjøre denne lille bilen hvor han ville... Dette er HL2 ikke flashpoint. kommer tilbake senere for og klage mer på denne karen Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Tja.. leste og så på review på gamespot og den ble en liten nedtur for min del. Orker ikke å lese på IGN også. 37 User(s) are reading this topic Holy Shit Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Gleder meg til i morgen etter skoletid... Da skal jeg ned i byen og shoppe spill Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 IGN hadde den beste anmeldelsen syns jeg, ingen spoilere men alikevel informativ. Gamespot vet jeg ikke helt, hørtest ut som fyren ikke likte spillet noe særlig. Dessverre så var den noen bittesmå spoilers i hans anmeldelse (såg video'en). Men ikke blir skuffet over dette folkens, HL2 er et godt spill! Og en skuffelse som Doom 3 var for mange vil ikke skje med HL2. Det er jeg 100% sikker på! Lenke til kommentar
nord Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) ::fjernet:: rart at IGN spoilet et så stort aspekt. unnskyld M@R7!N, tenkte ikke. Endret 15. november 2004 av nord Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Takk for den... Smarting... Edit: Bra du fjernet den iallefall Endret 15. november 2004 av M@R7!N Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 La nå ikkje vurdering av eitt enkelt menneske påvirke dykk altfor masse. Vent til 09:00 i morgon med å dømme det, eller til helga, når folk begynner å bli ferdig med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå