karl-wilhelm Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Har akkurat fått nye pc deler. Men som vanlig så funker det ikke som det skal. Power:350 Watt CWT Har skifta vifte i den men den står på full guffe. Hk:MSI K8N Neo2 S939 Cpu: AMD64 3200 90nm 2,0Ghz Ram:Corsair PC3200 XL Pro Hdd: WD Raptor 74G AGP:Geforce 6800GT GS GLH Kjøler: Den kjente Zalman Blomsten Cu et eller annet. Altså pcen Booter og holder seg. Men så bare skrur den seg av cirka 20Sec etterpå. Har ikke oppdatert Bios. Noen som vet hva som er galt. Lurer på om jeg har for lite power(Bror min mener at dette ikke stemmer, Poweret er mer en stort nokk). Sorry hvis jeg har lagt dette feil sted. Har nå feilsøkt litt selv. Ha koblet ut alt jeg ikke trenger av hardware. HDD,DVDrom, og noen vifter. Men det hjalp ikke. Har testa med 5 forskjellige Ram brikker, alle brikkene funker fint på andre pcer. Ingen som greier og knekke denne nøtta nei Problemet er løst hadde for liten PSU. Endret 24. november 2004 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Kan være psu din ja. Hvilken frabikat har du. Vet at skjermkortet krever mye strøm. PS: Har du husket å sette strøm til skjermkortet?? Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Kan være psu din ja. Hvilken frabikat har du. Vet at skjermkortet krever mye strøm.PS: Har du husket å sette strøm til skjermkortet?? Har testa med en annen PSu ja men den var 300W. Skjerkortet får strøm ja. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Det med poweret. Har et CWT 350W. Som jeg har skifta lokk og vifte på. Kjører vifta på full guffe bare for sikkerhets skyld. Men kan det hende at poweret skjønner at jeg har tatt av vifta og satt på en annen. og at den blir sur av den grunn. (Testa med et 300W power samma problem. Sorry for dobbel post. Endret 16. november 2004 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
Bellator Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Hadde samme hovedkort og samme problem. Satte i stømforsyneren til CPUen så funka det. Hadde også endel problemer med å få S-ATA disken til å funke på makinen. Endret 17. november 2004 av Bellator Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Hadde samme hovedkort og samme problem. Satte i stømforsyneren til CPUen så funka det. Hadde også endel problemer med å få S-ATA disken til å funke på makinen. Har sjekka alt jeg og så dobbelt trippel sjekka alt igjen har til og med oppdatert bios ved hjelp av Hotswap. Men funker det NEI!!!. Begynner og bli rimelig utolmodig. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Sjekket at det er bra kontakt mellom kjøler og CPU? Hvis det ikke er det vil maskinen skru seg av etter notime. Demonter, gjør ren og monter kjøleren en gang il hvis du ikke har prøvd det. Kan hende det hjelper Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Sjekket at det er bra kontakt mellom kjøler og CPU? Hvis det ikke er det vil maskinen skru seg av etter notime. Demonter, gjør ren og monter kjøleren en gang il hvis du ikke har prøvd det. Kan hende det hjelper Har jeg gjort 3 eller 4 ganger. Lenke til kommentar
Bellator Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hvilken slot liker rammen din i? Virker ikke hvis du ikke putter de/den i rekkefølge(1-2). Hadde mine i 3-4, det funket dårlig Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Hvilken slot liker rammen din i? Virker ikke hvis du ikke putter de/den i rekkefølge(1-2). Hadde mine i 3-4, det funket dårlig Har fått det riktig med rammen ja. Men har bestilt et nytt nå, blir morsomt og se åssen det funker i morra . . Post Codes sa at det var noe galt med rammen. Ram som funker altså. Men det virker nå som det er Hket som er Gone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå