Joakim87 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Sjekk linken med en annen browser enn Explorer, så skjønner dere... Opera, firefox med fler burde nesten saksøke.. javascript:var x = window.open('http://ccon.futuremark.com/gameadvisor/service/index.jsp', '_blank', 'width=781,height=532,directories=no,status=no,menubar=no,resizable=no'); edit: av en eller annen grunn fikk jeg ikke til linken med url greia :\ Endret 15. november 2004 av Joakim87 Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Den bruker vel funksjoner som ikke firfox eller opera kan bruke da Akkurat som Windows Update Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 denne linken funker da litt bedre Ikke første bevis på at M$ favoriserer sine egne programmer Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 He he, ja typisk microsoft. Mange plasser jeg ikke kommer inn med Mozilla og får feilmeldingen at jeg må ha IE 6.0 innstalert. Teit egentlig, men bruker jo også IE en gang i blandt. Lenke til kommentar
555 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Ikke at sida var bra da... Unfortunately we were unable to identify some hardware components of your system, and therefore it is not possible to provide accurate performance analysis. Condition ID = -1/1291041 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå