Swifty Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Skal kjøpe meg surround anlegg,men hvilke av disse kortene trenger jeg og hvilke er det mest støtte for hva er det mest støtte for i spill?) og hvordan er det å bruke (drivere o.s.v)? Sound Blaster Live! Player 5.1 Hercules Fortissimo II Lese litt på hardware sin anbefaling og fant disse sidene... http://europe.hercules.com/products/gf2/fe...res_gf2.php#top http://no.europe.creative.com/products/pro...prod=138&page=7 Men på begge sidene var det alt formye jeg ikke forsto... Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Anbefaler Hercules Fortissimo II :smile: Har to pc'er, en med Fortissimo II og en med Audigy 5.1, syns den med Hercules har bedre lyd. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 SB!Live har vel mest støtte i spill/proggs. Men lydkvalitet kan jeg ikke uttale meg om da jeg ikke har noe ører som hører forskjell på lo- og hi-fi engang... Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Quote: Den 2002-05-27 13:25, Civilix skrev:SB!Live har vel mest støtte i spill/proggs. Sikker på det? Ta en ekstra titt på hjemmesidene til Hercules og SB du.. Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Jeg har begge to. Jeg mener ganske bestemt at eneste praktiske forskjellen er elektrisk SPDIF utgang på SB og optisk på Hercules. Begrunnelse: 1. Prisen er nesten lik. Det betyr at produsentene mener at kvalitet/ytelse/features er på likt nivå. 2. Ingen her eller andre steder har klaget noe alvorlig på noen av dem. (styringsprogram på Hercules krajser av og til på min W2000, men dette er ikke noe alvorlig). Lenke til kommentar
keithho Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Quote: Den 2002-05-30 21:03, DidzisK skrev:Jeg har begge to.Jeg mener ganske bestemt at eneste praktiske forskjellen er elektrisk SPDIF utgang på SB og optisk på Hercules.Begrunnelse:1. Prisen er nesten lik. Det betyr at produsentene mener at kvalitet/ytelse/features er på likt nivå.2. Ingen her eller andre steder har klaget noe alvorlig på noen av dem. (styringsprogram på Hercules krajser av og til på min W2000, men dette er ikke noe alvorlig). javel Jeg tror det er mer en smak sak.. ikke sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå