Gå til innhold

Thermaltake Big Water set. Eller luftkjøling.?

Anbefalte innlegg

Jeg har Thermalright SLK-900A Med en 120x120 Papst vifte på. Har ganske lav CPU temp med den.. Ca. 40 Grader ved 100% på CPU. Har AMD XP 2800+ har klokka den til 2330 MHZ på 1.70 V. Har veldig lyst på vann kjøling.. :D :D

Har sett på Thermaltake Big water set og synes det var mit i blinken, Billig var det også. :D

Men jeg lurer på om jeg hvil få noe bedre kjøling med det..???

Moen som Har det..??

Eller er det noen som har forslag til andre vann kjølings sett.. :p
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvertfall :dribble::tease:

Edit: Hvis du vil ha tempen ned må du nok ut med mer penger. du har jo en av de råeste viftene, og bare de mer "råe" vannkjølings komponentene kan nok få ned gradene dine. men jeg er ikke akkurat ekspert på dette feltet. hør med noen andre som har nogenlunde likt oppsett som deg med kraftig vannkjøling, hva de har klart å tyne ut av prosessoren :hmm:

Endret av dolemite
Lenke til kommentar
Hvertfall :dribble::tease:

Er ikke en spesielt fan av retting, men å rette de som retter er litt stas :)

Hvertfall skal skrives "I hvert fall" i tre ord. Skriv iallfall hvis du vil ha det sammenhengende, eventuelt i alle fall :)

OT: Jeg syns Thermaltake BigWater ser ut som en god og billig løsning når det kommer til vannkjøling. Du har i tillegg plass til 120mm vifte på i kabinettet og kan dermed montere alt sammen inne i kabinettet. Settet har fått god omtale, og gjør det tydeligvis brukbart. Stilig ser det ut også :)

Men jeg er usikker på om settet vil kjøle spesielt mye bedre enn den løsningen du har nå?

Lenke til kommentar

Har selv hatt DangerDen på et tilsvarende system. Hadde noenlunde like temperaturer med deg, men da gikk cpu på 2.57 ghz.

Tror nok ikke Big Water kjøler like bra som opsettet mitt, men det blir kanskje litt mindre støy enn med luftkjølingen din.

Har nå oppgradert til A64 og har foreløpig ikke behov for vannkjøling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...