mariusb Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 jeg har vell fått et virus, som gjør slik at Internett Explorer starter opp når jeg får f.eks inn på min datamaskin! Det gjør også til at maskinen blir mye treigere, og når jeg skriver tinger på internett 'hakker' det og det kommer opp nye sider! Noen som vet hva dette kan være ?, og hvor jeg laster ned patcher eller fjerner det ?! på forhånd takk Lenke til kommentar
Mio Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Hei! prøv med ad-aware først: www.lavasoft.com Endret 15. november 2004 av Mio Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Er vell egentlig spyware det er snakk om her, anbefaler deg Spybot Search & Destroy + Lavasoft sin Ad-aware. Burde fikse problemet Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Her finner du løsning på patcheproblemet ditt med IE Du har sikkert fått noe spyware eller lignende, så kjør AdAware og spybot så ordner det seg sikkert. AdAware SpyBot Endret 15. november 2004 av okvangar Lenke til kommentar
mariusb Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 fikk høre av en kompis at jeg måtte laste ned update til IE (?) hvor ? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Flyttes til kategori for sikkerhet. Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Oppdateringer for IE får du på windows-update. Lenke til kommentar
mariusb Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 har tatt ad-aware men ingen ting har forbedret seg ! Hva skal jeg gjøre nå? Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Kjør spybot, kjør windows update, deretter last ned Opera eller til nød Firefox, legg inn valgt program, bruk valgt program og arkiver IE i glemmeboken der det hører hjemme. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Her finner det DU trenger Lenke til kommentar
mariusb Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Hvordan sletter jeg IE da ?! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hvordan sletter jeg IE da ?! du gjør ikke det.. bare installer Opera and ur ready to rock and roll Lenke til kommentar
mariusb Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 har formatert na, men for og fA til norsk tastatur mA jeg legge til driverene da? Andre nyttige programmer da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå