D2001 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Etter gjentatte og konstante meldinger om å oppgradere Windows MP 9 til 10 (WinXP, SP2) oppgraderte jeg. Men etter det har lyden plutselig forsvunnet først på .mpeg filer, også fulgte musikk og reste av videoene etter. Jeg får ikke noe lyd nå Hva er galt? Er ikke så dataflink Menne... Fikk beskjed om å laste ned ditten codec og datten codec, men finner f.eks. ikke hvor jeg kan laste dem ned. Er ikke interessert i nye (av)spillere da, men om det finnes en nedlasting som kan løse problemet... Ufattelig irriterende! Setter pris på hjelp. Svar så godt jeg kan om det er noen spørsmål... Lenke til kommentar
D2001 Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Ps. Har ikke rørt en eneste kabel på hele oppsette på månedvis så kan neppe være noe galt med tilkoblingen Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1304821 Du har nok pirat-kopi av Windows XP, da skjer dette Edit: Quoter en liten del av artikkelen: Pass deg for MP10 Og prøver du å laste ned Media Player 10, vil du miste funksjonalitet på PC-en din. Hva denne manglende funksjonaliteten går ut på, skriver nettstedet ikke noe om. Kasp Endret 15. november 2004 av Kasp Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 last ned ffdshow Lenke til kommentar
D2001 Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Har ingen piratkopi. Er en hjemme PC fra HP som ble kjøpt fra Elkjøp sånn som midlertidig løsning (men den holdt til mitt bruk så jeg sitter igjen me'n enda ) Hvor laster jeg "ffdshow" fra som nevnt? Links? Lenke til kommentar
D2001 Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Takk skal du ha, du som anbefalte ffdshow. Nå funker ikke WMP i det hele tatt...... HJELP`???????? Lenke til kommentar
D2001 Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Ingen som kan hjelpe? Unnskyld kjære moderator hvis du ser på dette som en bump, men jeg er ganske avhengig av at min PC leverer lyd da jeg er en fattig student og ikke har eller har råd til anlegg eller mp3-spiller... Lenke til kommentar
Comodore Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 du kan avinnstallere mediaplayeren og prøve og reinnstallere igjen, eller du kan prøve å innstallere versjon 9.0 igjen http://www.download.com/Windows-Media-Play...tml?tag=lst-0-7 Hvis ikke har du et godt alternativ i bs- player. (Bedre synes jeg) http://www.download.com/Windows-Media-Play...tml?tag=lst-0-7 Hvis ikke kan du jo se om du kan ta en systemgjennoppretting, Sjekk om du har et systemgjennopprettingspunkt før du innstallerte media player 10. Start -> Alle Programmer (XP) -> Tilbehør -> System Verktøy Men hvis du ikke har lyd i andre programmer heller er jeg redd det blir mer komplisert. lykke til Lenke til kommentar
D2001 Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Irriterende Windowslyder og filer som kan spilles i Quicktime gir lyd som vanlig, så ingen feil med kort eller forbindelse. Prøver BS player nå straks Skal si fra hva som skjer.... Men som sagt: Why Bill, why??? Lenke til kommentar
D2001 Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnn *puste dypt inn* Samme greia. Først forsvant lyden som sagt. Og etter at jeg installerte "ffdshow" etter anbefaling av "thezombie" skjer det slikt: Dobbelklikk på en mediafil og avspiller programmet klikker og må lukkes.... :'( Jeg boikotter Micro(dick)soft nå! Først kvitta jeg meg med Explorer pga. tonnevis med spywares, nå går jeg over til Mac eller Linux-basert PC Enda en gang roper jeg ut etter hjelp... Lenke til kommentar
D2001 Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Kan ikke Quicktime spille av mpg. og mp3 da? Lenke til kommentar
D2001 Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Nå går det ann å bruke BS player etter avinstallasjon av landeplage ffdshow (fordøøøøøøømte pakk). Ha en fin dag Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 bra det funka da, haha Lenke til kommentar
D2001 Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Men en ting til... Du Commodore; Hvordan linker jeg alle mediefilene som BS player filer sånn at f.eks. mpg. filer åpnes automatisk i BS og ikke i MP? Går inn på verktøy, også? Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Gå på Verktøy/Mappealternativer/Filtyper og velg mpg,avi osv og skift programmet de åpnes med til BSplayer. Lenke til kommentar
lindp Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Bruk GSpot og sjekk hva den sier om codec til filer du ikke får spilt av? Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 1. Avinstaller alle video/audiocodecs 2. Avinstaller windoze mediaplayer 3. Installer ffdshow (konge codecpakke) 4. Installer BS Player og bruk dette Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Ekstrem bumping. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg