sness Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg har et uforklarlig problem på maskina mi. Aner ikke hva det kan være og skulle så gjerne ha fiksa det. Hvor problemet ligger kan jeg ikke helt tenke meg. Om det er i hovedkort/lydkort, sotfware etc. Sitter på et Abit-kort med nforce2. Det har seg sånn at lyden fungerer i utgangspunktet helt greit. Problemet kommer når jeg har spilt en hel sang ferdig i winamp. Da forsvinner lyden, går ikke an å starte en sang i winamp mer, og må lukke winamp i task manager for å få lukka programmet helt. Lyden forsvinner ikke helt, men får ikke lyd i winamp, mirc og skype bl.a. Jeg får dog spilt av filer i media player. Problemet skjer også om maskina har stått lenge på og jeg ikke har brukt den på en stund. Da skjer det helt plutselig. Eneste løsninga jeg har foreløpig er å restarte. Har prøvd å legge inn nforce-driverne og winamp på nytt uten hell. Noen som har noen tips/løsninger? Tror problemet dukket opp etter jeg formaterte sist og la inn windows 2000 med sp4. Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
sness Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Kjører forresten siste versjon av winamp og siste versjon av nforce-driverne Lenke til kommentar
Composer Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg har akkurat samme problem som du har/hadde. Har du funnet noen løsning på problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå