Janti Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Jeg må ha en bærbar datamaskin. Stiller ikke store krav: Det viktigste er at jeg kan bruke den til å jobbe med Word-dokumenter på, at den har DVD-spiller, og at den har noenlude bra batterikapasitet og batteri som ikke blir flatt de første årene. Noen forslag? Jeg er ganske blank på dette området. Jan Lenke til kommentar
beh Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 En Apple iBook med OS X og Office X. Den har en oppgit batteritid på 5 timer, den reelle er noe lavere. Den vokner også opp fra dvale på maks 1 sek. Den avgir heller nesten ikke noe støy i det heletatt (med vifte på). Egner seg derfor bra i Lesesaler. Hvis du vill vite mere om iBook, søk på forumet eller se http://www.apple.com/ Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Hei, eller se vår test av Apple iBook her i barbara.no Du sier jo ingenting om hvor mye penger du har tenkt til å bruke. Litt vanskelig å komme med en anbefaling ut i fra det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå