Heia Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Sikkert blitt spurt her før, men jeg fikk ikke noe opp når jeg søkte, både her og rundt i webshoper.. Så da får jeg spørre.. Moboet mitt har kun ide utganger, lurer litt på å kjøpe ett par av ukens tilbud på PS...(WD 250GB S-ATA) dersom det finnes overgang fra IDE til SATA.. Er det å få kjøpt? Endret 15. november 2004 av Heia Lenke til kommentar
aschj Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Det finnes overganger som gjør at man kan sette P-ATA-disker på S-ATA-kontakter, men ikke omvendt. Lenke til kommentar
Heia Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Okey....det var det jeg regna med..Da blir det ikke noe ukens tilbuds kjøp... Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Okey....det var det jeg regna med..Da blir det ikke noe ukens tilbuds kjøp... Kjøp et S-ATA kontroller kort. Og vips du har 2 eller fler S-ATA porter. Koster ikke mer enn ca. 300 spenn. Lenke til kommentar
Heia Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Kjøp et S-ATA kontroller kort. Og vips du har 2 eller fler S-ATA porter. Kosterikke mer enn ca. 300 spenn. Jada, er klar over det, men hadde håpet at det fantes P-ATA2S-ATA adaptere, for å slippe enda ett PCI kort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå