Raging_Bull Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg skal gå i gang med en ny side nå. Har tidligere brukt en del html, men vil på langt nær kalle meg erfaren. Før har jeg brukt tabeller og frames til å organisere sidene og lage lay-out. Men etter å ha lest flere forum poster om at dette er fy.fy har jeg tenkt å prøvde noe annet. Webserveren min støtter ikke php, så det er uaktuelt. Har tidligere brukt css til å definere skrifter, men aner ikke noe om hvordan du kan bruke det til lay-out. Vet om flere engelske sider som forklarer dette. Anser meg selv som ganske god i engelsk, men har problemmer med å lære data gjennom bøker selv på norsk. Så jeg lurte på om noen kunne gi meg noe tips, eller si noe smart om det å lage en lay-out ved hjelp av css? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hvis du prøver å søke litt rundt på forumet, så finner du noen tidligere poster. Jeg tror de fleste av oss er litt lei av å legge ut linker til w3 & htmldog Lenke til kommentar
Raging_Bull Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Jeg har funnet disse sidene. Fant også en guide her på forumet, men den var fjernet. Hadde vært veldig kjekt med noe norskspråklig;) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 FuLu fra forumet har en liten guide i bloggen sin. Layouteksempler (der språk ikke har betydning) Så har vi jo også norske unrealized.org. Lenke til kommentar
Raging_Bull Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Tusen takk! Skal se nærmere på de linkene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå