Gå til innhold

Den dagen alt gikk galt

Anbefalte innlegg

Jeg våknet i dag morres og reine høya ned. Dom som jeg hadde vert låfte jeg de andre i klassa at jeg skulle på skolen i dag og høre om vi kom opp i almenfag (Var planleggingsdag idag). Kjæringa i trappet ropet ut av VK1 elektronikk skal opp i Norsk skriftlig. Veldig kipt. Videre kom jeg meg til banken der jeg skulle betale reininger og få meg et nytt bankort. Siden jeg har begynt med briller måtte jeg ha nytt bilde til korte og kjæringa i banken skulle ta bilde. Bilde blei tatt med det var ikke no film der, ikke hadde dem film på lager så måtte komme tilbake en annen dag. Skulle også innom posten for og hente radiatoren min og gav lappen til kjæringa bak disken. Men ikke nå heller skullle det gå bra. Pakka mi lå i drammen og kom ikke før i morrå, hente av og til at lappen kom først så ho. Nå er klokka ca. 12.30 og enda mye igjen av dagen. Hva annet kan gå galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kom ikke opp i noe jeg...

Håper jeg ikke kommer opp i muntlig.

Til gjengjeld sitter jeg hjemme med ødelagt rygg etter at jeg overanstrengte den på jobben i går.. Gjør vondt når jeg ligger, når jeg sitter og når jeg går...

Jaja, får spille litt mer GTA3 jeg da...

Lenke til kommentar

Joa. måtte skjer mer. skulle ta bilde av kviteringa og sende den. Minnekorte var fult og tok de i kortleseren for og slette et par bilder. Jeg går inn på G: og bildene kobber opp som miniatyrbilder. Skal til og trykke på et så kommer denne melingen opp.

Det er oppdaget et problem, og windows avsluttes for og hindre skade på datamaskinen. Skjermen var forøvrig blå og fin. Begynner og bli lei av og ha uflaks.

:sad: :sad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...