Aesop Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Heisann, er det noen som har prøvd de nye Kingston Compact Flash 1024MB Elite Pro CompactFlash brikkene med Canon EOS 300D? Jeg forsøkte meg med TwinMos 512 Mb i sommer og der feilet 2 av 2 brikker iløpet av 10 dager. Endte opp med en svindyr Lexar brikke istedet, som kostet nesten like mye som en 2Gb Kingston-brikke gjør nå... Lenke til kommentar
andreash Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Fordelen med en Lexar er at den har livstidsgaranti da Min 512MB 40x Lexar som jeg kjøpte i mars gikk til dundas her for en uke siden. Returnerte og fikk ny i posten Det er ganske deilig da. Lenke til kommentar
ottbor Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hvor sendte du den da? Til lexar eller butikken du kjøpte den i? Lurer på hvordan det er om en kjøper brikkene i USA....... Lenke til kommentar
Aesop Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Det er fem års Garanti på Kingston kortet... Om fem år tror jeg ikke jeg blir så veldig skuffa om jeg må kjøpe nytt. Da får vi dem vel levert som gratisvare dersom vi kjøper fotoblad på narvesen... (Synd med bildene jeg evt mister da...) Det eneste jeg lurer på om det er kompatiblet med 300D. Det har jo vært en del problemer med andre kort... Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Det er fem års Garanti på Kingston kortet... Lifetime Warranty: The following Kingston products are covered by this warranty for life: Flash memory cards (e.g. CompactFlash, MultiMediaCard, Secure Digital, SmartMedia, ATA Flash, and Linear Flash); memory modules including ValueRAMTM and memory expansion- boards......osv osv Er altså livstidsgaranti på Kingston-korta også. Har hatt ett stk Crucial kort som knela etter 3 måneder, fikk nytt Crucial kort av komplett, som nå har fungert feilfritt i 7 måneder. Kingston-kortet mitt har holdt siden jeg kjøpte det for 11 mnd siden, helt feilfritt. Alle korta var på 256MB Lenke til kommentar
Aesop Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Godt å høre. Da blir det vel et sånn ut på nyåret :-) Lenke til kommentar
andreash Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hvor sendte du den da? Til lexar eller butikken du kjøpte den i? Lurer på hvordan det er om en kjøper brikkene i USA....... Jeg leverte de til de jeg hadde kjøpt den av. De fikk en ny av Lexar som kom i posten til meg. Tok litt under en uke. Helt greit synes jeg siden jeg hadde en brikke å bruke fra før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå