Spyder Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Er det noen som vet Sandefjord bredbåndet er klar til bruk ? Hilsen en misfornøyd NGT kunde Lenke til kommentar
melsom Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Vel, jeg sitter jo og surfer på min 10mbit/10mbit linje fra Sandefjord Bredbånd nå da Bor i Bugården området. Er nok ikke så lenge før det når deg tenker jeg Hvilket område bor du i? Lenke til kommentar
opterolf Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Vel, jeg sitter jo og surfer på min 10mbit/10mbit linje fra Sandefjord Bredbånd nå da Bor i Bugården området. Er nok ikke så lenge før det når deg tenker jeg Hvilket område bor du i? Åssen er farta? Har installert det selv nå i krokenskogen. Venter bare på at kara skal komme med hjemmesentral. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Vet at de driver og graver i Preståsen (mener det var det stedet het...) Lenke til kommentar
melsom Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Åssen er farta? Har installert det selv nå i krokenskogen. Venter bare på at kara skal komme med hjemmesentral. Jeg ligger på rundt 1300-1350kB/s ned og rundt 1100kB/s opp. Ikke noe og være misfornøyd med værtfall Lenke til kommentar
opterolf Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Åssen fungerer utdelingen av ip adresser? Får man bare én? Bestilte fast ip, er det da noe man får i tilleg til dhcp tildelte adresser? Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Vel, jeg sitter jo og surfer på min 10mbit/10mbit linje fra Sandefjord Bredbånd nå da Bor i Bugården området. Er nok ikke så lenge før det når deg tenker jeg Hvilket område bor du i? pokker'n ta da hehe, jeg bor i krokenskogen da har ikke fått no fiber i rørene enda men jeg håper virkelig de gjør det før jul da tiden går så sykt treigt når man venter på no godt jaja men geder meg så sykt til å avbestille Nextgent(H)ELL så jeg kan få spille på nett, grattis til alle dere som har fått det alt da Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 faen jeg flytter til sandefjord med en gang, screw larvik!!! får kun telenor hvem operatør er det?? heter det sandefjord bredbånd?? Lenke til kommentar
melsom Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 faen jeg flytter til sandefjord med en gang, screw larvik!!! får kun telenor hvem operatør er det?? heter det sandefjord bredbånd?? De vidre selger Lyse Tele's tjenester, som oprinnelig er fra Stavanger. Er mange kommuner som velger og gå for det konseptet nå for tiden. Men hadde vurdert og flytta til sandefjord ja Lenke til kommentar
melsom Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Åssen fungerer utdelingen av ip adresser? Får man bare én? Bestilte fast ip, er det da noe man får i tilleg til dhcp tildelte adresser? Du får den faste ip adressen via DHCP. Vet ikke hvordan det er når man ikke har bestilt fast ip. Da tror jeg man får en lokal ip adresse med en ekstern ip man deler med folket i området rundt deg. EDIT: Å man får kun 1 ip adresse om man har bestilt fast. Dvs at du må bruke en router/gateway av noe slag Endret 16. november 2004 av melsom Lenke til kommentar
zippolippo Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 grr.... Jeg bor jo i Sandefjord, da er det ganske ironisk at jeg ikke får bestilit det? Bor i Haukerød området Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå