ZoRaC Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Ikke alle spill støtter styring med joystick og jeg lurte derfor på om noen vet av et program for windows hvor man kan angi joystick-taster som tastatur-taster og dermed bruke den til å spille likevel. F.eks at A på joysticken tilsvarer A på tastaturet, så kan jeg sette A til en kontroll i spillet og bruke joysticken likevel. Håper noen skjønner hva jeg mener... Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Blir nok vanskelig det, ettersom at pc'en oppfatter tastaturet og joysticken som helt forskjellige hardwares, og tillater nok ikke den type omdirigering. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Mulig du kan gjøre noe sånt med girder. Eventuelt kan du se hva en finner ved et enkelt søk på google. Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Hmm.. hvorfor får jeg ikke mail når noen svarer på topic...? Lanka: Hvis man har et 3.-parts program bør det jo fungere. Spill greier jo å "snakke" med en joystick så hvorfor kan ikke noen lage et program for Windows som gjør det samme? zyp: Takk! Skal teste det. Hva søkte du på? Fant ikke noe på Google jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå