Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Typisk Telenor - slår av alt for å "rydde opp"

Anbefalte innlegg

Nå har de klart det igjen!

Sist uke mistet jeg forbindelsen på kabelmodemet. Jeg regnet med at i morgen ville det være oppe igjen, men nei!

Snakket med en på jobben som hadde det samme problemet + at han ikke fikk den hastigheten han skulle ha.

Han ringte Stjelenor Avidi for å sjekke. Der fikk han fikset på hastigheten, samt at hen fikk følgende melding(sånn omtrent):

"-Vi rydder i databasen vår. Derfor stenger vi alle modemene slik at de som har gyldige avtaler, tar kontakt med oss (for å klage). Da får vi eliminert bort utgåtte modemer og avtaler"

Vi kunne ikke tro det var sant!!!! De kan vel ikke bare stenge alt for så å vente på at folk skal ringe dem!!

Jeg var bortreist over helgen så jeg hadde ikke behov for internett da, men nå nettopp tok jeg kontakt for å høre om dette virkelig var riktig. Og det var det!

Nå må jeg dra hjem for å ringe dem tilbake og oppgi serienummeret til modemet, som de skal ha fra før.....

Sier bare: GÅR DET AN??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg hadde bestilt fra første og beste konkurrent.

så ville jeg ha satt meg ned og skrevet et saklig brev til avd. sjef, ikke epost, samtidig som jeg hadde skrevet et leserinnlegg til avisa (det samme til _alle_ nettaviser og noen store papir aviser)

deretter sender du faktura på tapt arbeidstid, helg, +100%.

så ber du om skriftlig tilbakemelding på deres rutiner, og ansees det tapte arbeidet så alvorlig, at din arbeidsgiver trenger dokumentasjon på det som har funnet sted.

For så å si opp abn.

livet er herlig, om du har litt vilje og litt tid :grin:

Lenke til kommentar

Jeg hadde kabelmodem fra Avidi før. Så hørte jeg om NGT, sjekket om de kunne levere hos meg (det kunne de), og bestilte det. Så fort jeg hadde fått NGT ADSL installert så sa jeg opp Avidi. Venter fortsatt på tilbakebetaling av fakturaen jeg måtte betale en halv måned før (dette var i begynnelsen av februar!!!).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...