PioUs-JiN Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 haha.. da ble saken en annen burde jo nesten hatt en tag som var [intern][/intern] hehe men slik er det nå ikke Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 hehe det hadde vert noe ja. men jeg er redd stektfisk kjenner oss for godt (ingen modding i dag nei) . bare dassing, kaffe og sigg. Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 pass språket ditt jaha... Vi er venner, jeg og Fat? Skjønner? Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 hehe det hadde vert noe ja. men jeg er redd stektfisk kjenner oss for godt (ingen modding i dag nei) . bare dassing, kaffe og sigg. ÅÅÅ jeg er god! Kom igjen alle sammen, I'M NUMBER 1! I'M NUMBER 1! I'M NUMBER 1! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 aaa buu yourself ikke tro du er no forde men det byner en ny dag, en ny dag med modding (håper jeg) Lenke til kommentar
jingt Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 pass språket ditt jaha... Vi er venner, jeg og Fat? Skjønner? ok Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 jeg har ikke no update men jeg kan legge ut bildene av det meste jeg har brukt hittill. link skostativet har jeg kutta opp for å bruke som bjelker Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 vi må også begynne med kjøling på hoverkortet da fat!! vi gjør det etterpå! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 ja det kan vi gjøre. og foresten, darkstarr er kompisen jeg bygger sammen med Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 ja det kan vi gjøre. og foresten, darkstarr er kompisen jeg bygger sammen med Og han er en dass!! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 ja det kan vi gjøre. og foresten, darkstarr er kompisen jeg bygger sammen med Og han er en dass!! Voks opp Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Har pcgutten fått seg tre nye forum-konti? Dette lukter snarlig stengning... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Har pcgutten fått seg tre nye forum-konti? Dette lukter snarlig stengning... hva mener du?? for mye chick chat?? vi har bynt å sette på litt kjøling her og der på hovedkortet osv. kan hende det blir bilder av det etterhvert (kansje senere i dag) Og han er en dass!! jaja men det er vi jo begge to. er det no galt med det?? Endret 18. november 2004 av FatFuck Lenke til kommentar
Cerb Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Snakk alt viss vasset en annen plass takk Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Synes moderator burde vurdere og stenge denne posten, det er ikke noe med update eller noe, men mer med at en hel venne gjeng sitter å snakker "intern" humor til noe som er en worklog, ikke chat. Hva har mann mirc og msn til ? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 sant det vi skal nok skjerpe oss. kommer kansje liten update med litt jalla mekking av kjøling senere i dag Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Litt for sent. Dette er bare pisspreik, ikke en worklog. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg