DementedAlbino Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Har dere noen tips til hva en kan kjøpe til en gutt på 12-13 år? Er meget vanskelig å finne noe, så jeg trenger virkelig noen gode tips. Pris: ca 300... Forresten noen som vet hvor det selges sparkesykkel med motor, og hva en slik koster? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Eit data spill eller playstation/xbox/gc viss han har det.... er ofte slike tilbud på spill.. 299 og slikt.... also til Konsoll Ellers så er det ok med eit kontantkort.. kjekkt det Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Eit data spill eller playstation/xbox/gc viss han har det.... er ofte slike tilbud på spill.. 299 og slikt.... also til KonsollEllers så er det ok med eit kontantkort.. kjekkt det Har lurt litt på spill til pc, men aner ikke hvilket spill som vil passe. Må jo også pasere mødrene sine strenge krav til spill. De har ikke fått mobil enda, så kontantkort er ikke så aktuelt da. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 kanskje se her : http://komplett.no/k/kc.asp?bn=10565 Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 sparkesykkel med motor aka Goped er vel ikke lovlig,hvis du tenkte på å kjøpe det til en gutt på 13... hvis moren hans er streng på dataspill,så er hu vel det på goped også Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 sparkesykkel med motor aka Goped er vel ikke lovlig,hvis du tenkte på å kjøpe det til en gutt på 13... hvis moren hans er streng på dataspill,så er hu vel det på goped også Spørs om hun vet at det er ulovlig da....Er vel helst vold og slike ting som ikke skal inn i hus, så da kan jo kansje en "goped" slippe unna kravene. Hvilke spill passer til en på 12-13 år da? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 sparkesykkel med motor aka Goped er vel ikke lovlig,hvis du tenkte på å kjøpe det til en gutt på 13... hvis moren hans er streng på dataspill,så er hu vel det på goped også Spørs om hun vet at det er ulovlig da....Er vel helst vold og slike ting som ikke skal inn i hus, så da kan jo kansje en "goped" slippe unna kravene. Hvilke spill passer til en på 12-13 år da? De fleste veit jo at Goped er ulovlig,og hvis hu ikke veit det,så får hu nok fort høre det,og jeg kan garantere deg at du må punge ut med mer enn 300 spenn for en Spill for en 13 åring? hmmm,kommer jo helt ann på hva ungen liker da?? mye morsomme sportsspill ute,eller kanskje noe som Sims 2?? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Harry Potter 3 på DVD Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Tror det blir fifa 2005 til en, og Harry potter 3 til en annen. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 fifa 2005 til PS2 er meget bra... jeg liker det værtfall Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hvis det er broren din så kjøper du deg et spill du har lyst på selv. Ellers er vel noen filmer en klassiker som aldri slår feil. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 hmm bror: ingenting søs: vet ikke enda mor og far: hmm... var vel noe bestikk greier, er ikke jeg som bestillte det aner ikke hva jeg skal gi til niesen min, hun er 4,5 år gammel, har alt, noen tips??? sikkert noen jeg har glemt her men... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hva med å spørre om hva gutten ønsker seg? Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Alle er forskjellige. Du vet best hvem de er og hva de liker. Pris spiller ikke så stor rolle. Det er faktisk tanken som teller. En gave det er lagt mye tanker i blir gjerne godt mottatt selv om den koster 100kr Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg har en bror som blir 21 snart. Trenger ideer til gaver til rundt 300kr. Han har playstation2 og laptop.. men jeg vet rett og slett ikke hvilke spill han har, så det tror jeg ikke jeg gidder å kjøpe. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hva med å spørre om hva gutten ønsker seg? jente... tror ikke hun ønsker seg noe, hun har det meste... kan jo kjøpe ett spil eller to til gameboy advanced SP.... Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg har en bror som blir 21 snart. Trenger ideer til gaver til rundt 300kr. Han har playstation2 og laptop.. men jeg vet rett og slett ikke hvilke spill han har, så det tror jeg ikke jeg gidder å kjøpe. Om du ombestemmer deg så stod det i VG i dag om et nettsted som het www.spillpriser.no med lister over billige spill. Du kunne jo spørre ham... selv om det blir litt obvious Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Noen som har prøvd å ikke kjøpe noen presanger i det hele tatt? Eg begynte med dette for noen år siden og har aldri sett tilbake. No ser alle på meg som litt skrullete, men what the heck, bedre å være skrullete enn gjerrig. Dere tenker kanskje at da får eg ikke så mange presanger igjen, og dere har helt rett. Men tenk på det slik, ka fae.n skal eg med presanger? Eg bare kjøper det jeg trenger selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå