Gå til innhold

Hva kjøper en i julegaver til folk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eit data spill eller playstation/xbox/gc viss han har det.... er ofte slike tilbud på spill.. 299 og slikt.... also til Konsoll

Ellers så er det ok med eit kontantkort.. kjekkt det

Har lurt litt på spill til pc, men aner ikke hvilket spill som vil passe. Må jo også pasere mødrene sine strenge krav til spill.

De har ikke fått mobil enda, så kontantkort er ikke så aktuelt da.

Lenke til kommentar
sparkesykkel med motor aka Goped er vel ikke lovlig,hvis du tenkte på å kjøpe det til en gutt på 13... hvis moren hans er streng på dataspill,så er hu vel det på goped også :p

Spørs om hun vet at det er ulovlig da....Er vel helst vold og slike ting som ikke skal inn i hus, så da kan jo kansje en "goped" slippe unna kravene.

Hvilke spill passer til en på 12-13 år da?

Lenke til kommentar
sparkesykkel med motor aka Goped er vel ikke lovlig,hvis du tenkte på å kjøpe det til en gutt på 13... hvis moren hans er streng på dataspill,så er hu vel det på goped også :p

Spørs om hun vet at det er ulovlig da....Er vel helst vold og slike ting som ikke skal inn i hus, så da kan jo kansje en "goped" slippe unna kravene.

Hvilke spill passer til en på 12-13 år da?

De fleste veit jo at Goped er ulovlig,og hvis hu ikke veit det,så får hu nok fort høre det,og jeg kan garantere deg at du må punge ut med mer enn 300 spenn for en :tease:

Spill for en 13 åring? hmmm,kommer jo helt ann på hva ungen liker da?? mye morsomme sportsspill ute,eller kanskje noe som Sims 2??

Lenke til kommentar
Jeg har en bror som blir 21 snart. Trenger ideer til gaver til rundt 300kr. Han har playstation2 og laptop.. men jeg vet rett og slett ikke hvilke spill han har, så det tror jeg ikke jeg gidder å kjøpe.

Om du ombestemmer deg så stod det i VG i dag om et nettsted som het www.spillpriser.no med lister over billige spill. Du kunne jo spørre ham... selv om det blir litt obvious :)

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd å ikke kjøpe noen presanger i det hele tatt? Eg begynte med dette for noen år siden og har aldri sett tilbake.

No ser alle på meg som litt skrullete, men what the heck, bedre å være skrullete enn gjerrig.

Dere tenker kanskje at da får eg ikke så mange presanger igjen, og dere har helt rett. Men tenk på det slik, ka fae.n skal eg med presanger? Eg bare kjøper det jeg trenger selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...