WonderBjarne Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Heisann.... Har et lite problem når det gjelder internettoppdateringen på Norman antivirus. Jeg kom hjem fra skolen og skrudde på pc'en og trykka videre på Internettoppdatering på Norman, som jeg har for vane å gjøre en gang om dagen. Den startet å laste ned, og da den akkurat hadde lastet ned den nyeste oppdateringen så gikk strømmen....selvfølgelig! Skjønner ikke hvorfor. Da jeg skrudde på pc'en igjen og trykka på Internettoppdatering kom denne feilmeldingen: Unexpected error returned from library:Context: LoadNiuState Routine: NiuStateRead Error value: 0x00110004 Error code: NDFRC_FILE_DAMAGED Prøvde å restarte pc'en, men det hjalp ikke. Da forsvant bare ikonen til både Norman Firewall og Anitvirus, som ellers pleier å ligge nederst til høyre på linja i Windows. Programmene kjører fremdeles og det går f.eks ann å kjøre antivirus søk. Noen som har opplevd det samme før og vet hva som skal gjøres for fikse problemet? PS: Kjører XP Home med servicepack 2 Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hei, fant noe om problemet ditt, se under. Håper det hjelper deg, lykke til NDFRC_FILE_DAMAGED Problem When trying to update Norman Virus Control, I get the following message: Unexpected error returned from library: Context: LoadNiuState Routine: NiuStateRead Error value: 0x00110004 Error code: NDFRC_FILE_DAMAGED How do I remedy this? Solution Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Supert... Det løste alle problemene. Selv om du ikke hadde fått limt inn selve løsningen så skjønte jeg hvor du hadde fått det fra. Jeg burde selvfølgelig ha tenkt på å se etter på Norman sine hjemmesider først jeg også... Men uansett, takk for hjelpen Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Bare hyggelig vet du, fint det ordnet seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå