pCn00B Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Har ein ny computer heim og den er heimebygd. Eg veit ikkje om eg har gjort noko feil men POWERKNAPPEN funger ikkje. Så eg ikkje får startet den i det hele tatt. Den eineste gongen eg fekk startet den hvar når alt var ferdig innstalert på den og den bare skrudde på seg selv. Så innstalerte ex OS og skrudde den av ved hjelp av windows. Siden den gong har den ikkje fungert og eg kan ikkje skru den på. Nokon som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Det vanligste er feilkobling. Er du sikker på at du har satt den på rett pinner? Kan alltids være en feil på knappen eller HK. Du kan sjekke ved selv å kortslutte de to pinnene på HK. Du har sjekket at PSU virker? Er det lys i standby LED på HK? Lenke til kommentar
pCn00B Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Takker til Hårek her åpna den opp å så feilkoblinga med ein gong. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå