gohabsgo Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg har ISDN og alarm, men den fungerer ikke under strømbrudd. Trenger en ISDN TA som jeg enten kan koble til en UPS eller til alarm boksens UPS. Har ISDN TA i dag innebygd i en basestasjon til en trådløs ISDN, men jeg antar den bruker mer strøm enn en ren ISDN TA hvis jeg skal koble til en UPS. Er de noen som kan anbefale en ISDN TA og hvor jeg kan kjøpe denne. Er det noen som har anbefalinger for en liten UPS så er det også ønskelig. Lenke til kommentar
gittela Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hvis du er hendig med loddebolt og tør å åpne alarmen din er det ikke det vanskligste i verden. Alarmene går gjerne på 12 volt som de trekker av telenettet. En vanlig måte å gjøre det på er rett og slett å trekke ut spenningen fra alarmen og drive TA'et med det. :-) Howard Lenke til kommentar
gohabsgo Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Kan du anbefale et ISDN TA ? Lenke til kommentar
runel Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Kan du anbefale et ISDN TA ? Telenor Digana 10 Lenke til kommentar
Fogga Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hvis du kjenner noen, eller noen som kjenner noen som jobber i Bravida. Hør med dem om dem kan skaffe deg en Siemens ISDN boks. De har nemlig innebygd 2 analoge porter, i tillegg til 2 digitale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå