Kannath Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Lurer på om noen av dere har/hatt dette som vet om det er tv ut på dette kortet. Jeg har kortet men finner ingen side på creative sine sider og jeg husker ikke selv. Er lite kompetent med pc Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Endret 15. november 2004 av MrLee Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg mener alle GF4TI kort har TV-ut. Er det ikke så enkelt som å sjekke bak på maskinen din og se om det er 3 utganger der? TV-ut er som oftest en svart rund plugg mellom DVI og VGA. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Det var ett rundt hull i midten der ja. sånn. Svart rund sak ja, ligner på den man putter antenneledningen inn i på tv! Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 det fulgte med en adapter sak med kortet ditt som du kan bruke for å koble enten en kompositt-(RCA-kontakt sak) eller SVHS-kabel til. regner med at du også kan plugge en svhs-kabel direkte til kortet uten adapter. Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Har dette kortet på serveren min. Kortet har en spesiell TV-utgang (i midten) Det skal høre med en adapter som gjør at du får S-VHS og Composite tilkoplinger (en ledningsstump) Denne kan man få tilsendt gratis av Creative hvis det ikke hørte noe med kortet. Kortet har forøvrig en Philips TV-ut brikke som klarer 1024 x 768 @ 32 bit farger. Fungerer helt fint til filmer o.l. men ikke noe særlig til Windows. Der er ATI og Matrox bedre. Hilsen Zuul Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Takk for infoen Zuul, hvor skal jeg kontakte Creative for å få tilsendt dette? Fikk det ikke med kortet mitt, jeg har forøvrig en Philips 32" tv, tror du bildet blir bedre da siden TV ut brikka i creative kortet er Philips? Veldig bra info fra deg, tusen takk! Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 alle skjermkortet nå om dagen har vell TVut, tilOgMed mitt Voodoo3 3000 kort hadde tvUt Epz. Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Sorry for sen tilbakemelding. Roter litt nå for tiden Ring Creative eller send dem en e-mail. Om bildet blir noe bedre på den TV'en vet jeg ikke.... Bildet i Windows var ikke spesielt bra (veldig uklart) på min Panasonic 28" www.creative.com Gå til Europe og så Norway. Hilsen Zuul Endret 19. november 2004 av Zuul Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Tusen takk, må jeg legge til noen flere drivere elns? O.O Tror jeg da heller skal droppe dvd brenner og kjøpe meg en 400gb hd når det blir litt billigere. hehe. Takker edit: Ditt Creative-produkt er dekket gjennom følgende tilgang til støttetjenester: 60 dager med gratis telefonstøtte for å hjelpe deg med å komme i gang, dette dekker både installering og driftsspørsmål. I hele produktets garantiperiode kan du også kontakte oss på telefon for å ordne med garantiservice. Støtte per e-post så lenge produktets garanti gjelder. Ubegrenset tilgang til vår portefølje av Internett-baserte støttetjenester. Jeg får fortsatt ringt? Vet ikke om garantien gjelder enda hehe. Kjøpte pcn i oktober/November 02! Endret 21. november 2004 av Kannath Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå