anon12234 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) får opp denne feilmeld når jeg starter pc....: windows kan ikke starte fordi system32/config/system filen er skadet. du kan ordne problemer ved å sette in windows cd og velg reparere..... har tenkt å gjøre det, me nmener å ha hørt at dette er et kjent problem.... har funnet en guide på hvordn man fikser dette, men må jeg gjennomføre alle partene?, one two and three?. eller bare part 1? http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;EN-US;307545 Endret 15. november 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 jeg får opp: ingen tilgang hvis jeg skriver noen av kommandoene :S . har reinstaller 2 ganger i helga, nå som jeg trodde alt var ordnet, så må jeg faen meg sikkert gjøre det igen.... er MEKTIG LEI! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Bruker du sata sett p2p discard til 1ms . Ellers er det en kjent sak at for lav tras lager hd korrupsjon . Tras må være minst cas+rcd+2 . Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Tok du helt ren install. i helgen eller rep. install. ? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 helt ren install. men har en veldig dårlig strømforsyning. og noen ganger klarer den ikke å forsørge hdd med nok strøm så pc krasher. kan dette føre til at filer på hdden skades da? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 helt ren install. men har en veldig dårlig strømforsyning. og noen ganger klarer den ikke å forsørge hdd med nok strøm så pc krasher. kan dette føre til at filer på hdden skades da? Indikerer til HW-problem, svak PSU kan lage problemer ja, feil biosinstillinger og defekt(e) rambrikker lager ofte slike feil osv. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 hvis en av brikkene mine var defekte så ville da ikke pc funke? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 hvis en av brikkene mine var defekte så ville da ikke pc funke? Kan jo virke men defekte minnebrikker er ofte orsaken til korrupt data, Har en liten mistanke mot PSUèn din også...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå